0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Документ як артефакт (ID:211892)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 16
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Документ як артефакт 4 1.1. Поняття артефакту 4 1.2. Цінний і рідкісний документ 5 1.3. Книжковий пам'ятник 7 1.4. Засоби за допомогою яких документують інформацію 9 1.5. Поняття документа, загальна класифікація 11 Висновок 14 Список використаної літератури: 16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Артефактні документи — це документні пам'ятники, у тому числі писемності, які складають частину культурного надбання країни, народу, людства, які звісно знаходяться під охороною спеціальними законами. Роботу з цими культурними скарбами згідно з законодавством України здійснюють бібліотеки, архіви, музеї, однак, залишається чимало невирішених питань і проблем, що пояснюється саме молодістю нашої держави та труднощами, які виникають у процесі її становлення, економічними умовами, в яких на сучасному етапі реалізуються такі завдання як формування, збереження та розкриття вітчизняних колекцій пам’яток писемності та друку. Поки що немає найважливіших державних регламентів, держстандартів на облік та опис архівних документів, стародруків (поодиноких надходжень у державні фонди та надходжень комплексів цих документів – приватних архівів та колекцій), на організацію страхового фонду пам’яток; єдиних правил зберігання та використання документів з державних архівних фондів та колекцій рідкісних видань і рукописів. Недостатнє фінансування державних програм з питань культури, серед яких – Національна програма збереження бібліотечних і архівних фондів на 2000-2005 р. (затверджена постановою КМ України № 1716 від 15.19.1999 р.) – призвело до фактичного припинення її реалізації за окремими напрямками. Невирішеним залишається і кадрове питання: країні бракує учбових закладів з підготовки фахівців відповідного профілю – книгознавців-фондоутворювачів, хранителів колекцій пам’яток писемності та друку у державних бібліотеках, відсутня єдина система підвищення кваліфікації кадрів.