Зміст
Вступ
Загальна частина
Розділ 1. Характеристика підприємства
1.1. Юридичний статус підприємства
1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства
1.2.1. Структура управління
1.2.2. Кадровий потенціал
1.2.3. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища
1.2.4. Аналіз впливу факторів внутрішнього середовища
1.3. Місія підприємства
Основна частина
Розділ 2. Оцінка фінансово - господарської діяльності підприємства
2.1. Характеристика послуг, які надаються підприємством
2.2. Динаміка об’ємів реалізації послуг
2.3. Оцінка фінансових показників
2.3.1. Динаміка основних економічних коефіцієнтів
2.3.2. Динаміка показників фінансових результатів
Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства
3.1. Стан товарної політики
3.2. Стан ціновой політики
3.3. Стан комунікаційної політики
3.3.1. Фірмовий стиль. Брендинг
3.3.2. Методи пропаганди
3.4. Позиціювання та сегментування
3.5. SWOT - аналіз стану підприємства
3.6. Оцінка конкурентоздатності автомобілів
Заключна частина
Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій
4.1. Розробка трьох рівней товару
4.2. Розробка життевого циклу товару
4.3. Розрахунок ціни товару
4.3.1. Визначення цінової еластичності
4.3.2. Розрахунок точки беззбитковості
4.1. Планування просування товару
4.2. Розрахунок бюджету маркетингу
4.3. Розробка каналів розподілу
4.4. Розробка маркетингової структури управління підприємством
4.5. Розробка маркетингової стратегії
4.6. Оцінка інвестиційних витрат та план фінансування
4.7. Оцінка стану товару за методом ВCG
4.8. Оцінка ризику обраного проекту стратегії
Висновки
Література
На грунті проведеного аналізу можна зробити такі висновки:
1. АТ «Черкаси - АВТО» є структурним підрозділом Української корпорації «Укр - АВТО» і завдяки цьому має найбільший спектр послуг у Черкаській області.
2. Планові показники надання послуг та торгівлі значно вищі за фактичні, і об’єми надання послуг с кожним роком скорочуються.
3. Балансовий прибуток с кожним роком падає і на 2000 рік становить всього 17216 грн.
4. Виробничі потужності використовуються всього на 40%.
5. На підприємстві майже не застосовуються маркетингові підходи до ринку.
6. Виходячи з оцінки ринкової позиції підприємства на грунті матриці BCG, можна констатувати, що найпривабливіший сегмент - торгівля автомобілями, а найзбитковішим являється продаж запасних частин.
7. Підприємство застосовує стратегію диференціації продукції лише частково, і тільки для продажу автомобілів.
8. Виходячи з методики трьох рівнів товарів можна зробити висновок, що для продажу автомобілів добре продумано та застосовано всі три рівні товару.
9. Дослідження життевих циклів товарів показує, що продаж автомобілів знаходиться на етапі росту, а продаж запасних частин та технічне обслуговування на етапі спаду.
10. Згідно з матрицею BCG продаж автомобілів є дійною коровою і найліпшою маркетинговою стратегією для цього товару є інтенсифікація маркетингових зусильдля підтримання або збільшення частки ринку.
11. На підприємстві використовується три види каналів розподілу: нульового рівня, однорівневий та дворівневий.
12. На підприємстві немає чіткої політики просування товарів.
13. АТ «Черкаси - АВТО» зовсім не надається уваги фірмовому стилю.
14. На підприємстві ефективно використовуються деякі методи пропаганди.
15. На підприємстві застосовується бюрократична форма правління, що шкодить нормальному розвитку підприемства.
Вцілому можна відмітити, що продукція підприємства конкурентоспроможна, але підприємство не має ефективної стратегії щодо продукту, має неефективну організаційну структуру, та не має постійного ринкового аналізу та аналізу своєї діяльності.