Зразок роботи
В умовах гострої конкуренції вся представницька та публічна діяльність заслуговує на особливу увагу, тому робота над бездоганним іміджем є чинником інтенсивного процвітання.
Актуальність теми створення іміджу компанії не викликає сумнівів на прикладі агентства зовнішньої реклами ТОВ «LIVEPAGE», оскільки імідж організації – це насамперед її образ, який існує в головах людей. Можна навіть сказати, що кожна організація має свій імідж, незалежно від того, хто над нею працює і чи працює вона взагалі. Якщо питання іміджу залишити напризволяще, то воно буде стихійно розвиватися серед споживачів, а тому немає гарантії, що це буде доречним і сприятливим для самої компанії. Тому слід вибирати не між «хочу картинку та не хочу», а між керованою і некерованою картинкою.
Створення сприятливого іміджу для організації є більш вигідним і менш трудомістким процесом, ніж корекція несподівано сформованого несприятливого іміджу.
Розробка іміджу організації - своєрідного її «обличчя» - завдання не лише професіоналів, що працюють у цій сфері (маркетологів, рекламістів), адже імідж формують ще й дії та заходи, спрямовані на це. З точки зору іміджу, якість вироблених товарів і наданих робіт/послуг, ставлення працівників до роботодавця, клієнтури й власної діяльності не менш важливі, ніж реклама та її презентація.
Сприятлива картинка повинна бути доречною (відповідати справжньому іміджу або характеристикам компанії), оригінальною (відрізнятися від образів інших компаній або їх продукції, особливо компаній того ж типу - конкурентів), пластичною (не старіти, не виходити з моди, змінюватися, проте виглядати незмінно) і мати чітку назву (можливість звернення до певної цільової аудиторії, тобто поточних і потенційних клієнтів).
Якісно обслуговувати своїх клієнтів можуть лише ті компанії, які цілеспрямовано створюють імідж у суспільстві. Позитивний імідж рекламного агентства формується основною діяльністю компанії, а також рекламно-інформаційною роботою, тільки так він взмозі підвищити конкурентоспроможність компанії, залучати нових споживачів і партнерів та прискорювати продажі.
Питанням створення корпоративного іміджу займаються такі науковці, як Л.Балабанова, Ю.Приходченко, А.Вардев’ян, А.Ткачук, В.Гатило, Л.Орбан-Лембрик, А. Трач тощо.
Метою курсової роботи є вивчення технології створення іміджу компанії та розробка рекомендацій щодо його формування.
Відповідно до поставленої мети курсової роботи постали наступні завдання:
1) вивчити загальнотеоретичні відомості про технологію створення корпоративного іміджу;
2) проаналізувати розвиток іміджу ТОВ «LIVEPAGE»;
3) розробити пропозиції щодо створення додаткових атрибутів іміджу ТОВ «LIVEPAGE».