0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИКОРИСТАННЯ ЗМІ ПРИ НАВЧАННІ АУДІЮВАННЮ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ (ID:344852)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 45
Рік виконання: 2019
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЮ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ……………………………………………………………………… 1.1. Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності та його місце у навчальному процесі………………………………………………………. 1.2. Проблематика навчання аудіюванню іноземної мови………… 1.3. Мовлення викладача при аудіюванню іноземної мови…….…. 1.4.Особливості підбору аудіоматеріалів для навчання аудіюванню на середньому етапі…………………………………………………………. Висновок до розділу 1……………………………………………………. РОЗДІЛ 2. СПОСОБИ ЗАСТОСУВАННЯ ЗМІ ПРИ НАВЧАННІ АУДІЮВАННЮ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ………………………………..... 2.1. Аналіз цільової аудиторії……………………………………….. 2.2. Розробка уроку з аудіювання………………………………….... 2.3. Методичні рекомендації щодо використання ЗМІ під час навчання аудіюванню на середньому етапі………………………………. Висновок до розділу 2…………………………………………………….. ВИСНОВОК……………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………. SUMMARY…………………………………………………………………...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
The object of the thesis is students of secondary school age. The subject of the thesis is the training of listeners at the middle stage. The purpose of the thesis research is to investigate the main aspects of listening to high school on the basis of analysis of sources of information Рекомендації по роботі над розвитком навичок аудіювання: 1) Аудіювання повинно бути постійним елементом уроку. 2) Аудіювання повинно бути постійним елементом домашньої роботи. 3) Включення в роботу автентичних аудіотекстів (тексти на мові оригіналу). 4) Ставити мету при прослуховуванні. 5) Привчати учнів до складнощів, не поспішати перекладати складний текст або незнайому учням лексику