0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

. Імідж підприємства як форма ефективної комерційної діяльності. (ID:363807)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 25
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 1. Імідж підприємства. Поняття, види і складові елементи 2. Реклама як основний інструмент формування іміджу підприємства 3. Організаційно комерційна характеристика діяльності торгового підприємства. 4. Імідж – один з головних інструментів конкурентоспроможності. 5. Шляхи удосконалення іміджу торговельного підприємства в сучасних умовах. Висновки та пропозиції Список використаних джерел та літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову