0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Структура бізнес-плану залежно від цілей його розробки та аудиторії» (ID:471990)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 30
Рік виконання: 2018
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...…3-4 Розділ 1. Бізнес-план у ринковій економіки………………………………..5-11 1.1. Сутність та функції бізнес-плану………………………………………..5-8 1.2. Інвестори у бізнес-плані……………….………………….………….…9-11 Розділ ІІ. Структура та технологія розробки бізнес-плану……………..12-21 2.1. Технологія розробки бізнес-плану……………………………………12-15 2.2. Зміст і структура бізнес-плану……………………………………..…16-18 2.3. Цілі розробки бізнес-плану та аудиторія для якої призначений бізнес-план…………………………………………………………………………..19-21 Розділ III. Бізнес-плану та його складові …………………………………22-34 3.1. Бізнес-план підприємства………………………………………………22-28 3.2. Складові бізнес-плану: маркетинг-план, виробничий план та організаційний план………………………………………………………...29-34 Висновки………………………………………………………………….…35-36 Список використаних джерел………………………………………………37-38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Бізнес-план - загальновідоме поняття в сучасній ринковій економіці. В нашій країні поняття бізнес-плану з'явилось у 1991 році і увійшло в ужиток з розвитком приватного підприємництва, задовго після його популяризації у країнах з розвинутою ринковою економікою. Бізнес-план – ретельно підготовлений документ, який розкриває всі сторони будь-якого запроектованого комерційного заходу. Він дозволяє передбачити не лише всі заходи для реалізації нової ідеї, а й визначити необхідне фінансове забезпечення та можливість одержання прибутку. Розробка бізнес-плану є обов’язковою при утворенні нових підприємств, реконструкції діючих, для обґрунтування ефективності інвестицій. Цей документ забезпечує впевненість майбутніх інвесторів у тому, що їхні інвестиції будуть прибутковими. Актуальність. На відміну від США, Великобританії, Японії тощо, об'єктивні умови, в яких змушений розвиватись український бізнес, є особливо жорсткими. Не менш складно здійснювати будь-яке планування. Нестабільна політична ситуація, часті зміни у законодавстві, невизначеність фінансових і господарських відносин, відсутність чітких орієнтирів у розвитку підприємств і організацій, монополістичні тенденції ставлять сьогоднішнього підприємця в залежність від ряду тих, що важко піддаються аналізу і контролю, чинників. І чим складніше становище економіки, тим гостріше стоїть необхідність акуратного планування перед витратомісткими бізнес-починаннями. Торкаючись комплексної теми бізнес-планування нового підприємства, доцільно висвітлити основні його аспекти: поняття, види і цілі бізнес-плану, його структура і технологія розробки, особливості розробки бізнес-плану створення нового підприємства зокрема. Мета курсової роботи - розглянути суть бізнес плану, його значення для розвитку підприємства. основні принципи складання бізнес-плану Завдання курсової роботи : • проаналізувати основні поняття та задачі бізнес-плану підприємства; • зробити аналіз зовнішнього середовища підприємства; • визнчити основні цілі розробки бізнес-планування; • визначення яку роль відіграють інвестори у бізнесі; Предметом курсової роботи виступають особливості бізнес-планування. Під час написання курсової роботи було використано книги таких авторів: Бойчика І. М., Тарасюка Г.М., Данилюка М. О., Покропивного С. Ф. та багато інших. Структура курсової роботи: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел.