0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ» (ID:722980)

Тип роботи: розрахункова робота
Сторінок: 55
Рік виконання: 2021
Вартість: 950
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Принципи складання фінансової звітності підприємств 4 Реєстраційний журнал господарських операцій 6 Схеми рахунків бухгалтерського обліку і оборотно-сальдова відомість 12 Баланс (Звіт про фінансовий стан) підприємства станом на 31 грудня 2019 р. (ф. № 1) 32 Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) (Ф.№2) 39 І. ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 39 II. СУКУПНИЙ ДОХІД 40 III. ЕЛЕМЕНТИ ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ 40 ІV. РОЗРАХУНОК ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ АКЦІЙ 40 Звіт про рух грошових коштів (за прямим і непрямим методами) (Ф.№3, №3-н) 42 Звіт про власний капітал (Ф.№4) 45 Примітки до річної фінансової звітності (Ф.№5) 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Для поліпшення організації і ведення бухгалтерського обліку у січні 2019 року підприємство придбало нову версію програми «Master:Бухгалтерія», вартість якої складає 9000 грн. (у т.ч. ПДВ). Для того, щоб ввести програму в експлуатацію, підприємство замовило послуги з її встановлення та налаштування, вартість яких склала 2400 грн. (у т.ч. ПДВ). Термін корисного використання даної програми становить 5 років. Нова версія була введена в експлуатацію у січні 2019 року, і підприємство прийняло рішення про нарахування амортизації на неї за термін її експлуатації. Підприємство повністю оплатило вартість програми та послуги по її встановленню та налаштування. 2. З метою оновлення виробничого устаткування у березні 2019 року підприємство придбало кондитерську піч вартістю 108000 грн. (у т.ч. ПДВ). Вартість доставки кондитерської печі до підприємства та її монтажу склала 7200 грн. (у т.ч. ПДВ). В наступному місяці виробниче устаткування було введено в дію та проведена оплата постачальнику за устаткування та його доставку і монтаж. Термін корисного використання даного обладнання – 10 років. 3. У червні 2019 року підприємство вирішило передати в операційну оренду одне із складських приміщень, яке на даний час не використовувалося за призначенням. Місячна орендна плата відповідно до договору складає 14400 грн., у т.ч. ПДВ. Згідно з умовами договору орендар повинен сплачувати орендну плату авансом на один місяць наперед. Договір оренди набув чинності з 01 липня 2019 року. Первісна вартість даного приміщення становить 528000 грн., накопичений знос на дату передачі – 31680 грн. 4.За 2019 рік підприємство нарахувало амортизацію основних засобів. Інформація про призначення, термін корисного використання та нарахований за минулий рік знос основних засобів ТОВ «Українські ласощі» наведено у таблиці 4. Таблиця 4 Найменування Термін корисного використання Призначення Нарахований знос за 2018 рік, грн. Будівлі та споруди 25 Адміністрація – 5% Виробництво – 65% Збут – 30% 100240 Машини та устаткування 10 Виробництво 12760 Транспортні засоби (вантажний автомобіль та міні фургон) 5 Збут 72880 Інші основні засоби 8 Адміністрація 1850 Разом Х х 187730 5. Впродовж 2019 року працівникам підприємства було нараховано заробітну плату, здійснено утримання та нарахування на фонд оплати праці відповідно до чинного законодавства (працівників на пільгових умовах оподаткування заробітної плати не має). Інформація із штатного розкладу наведена у табл. 5. Таблиця 5 Інформація про річний фонд оплати праці ТОВ «Українські ласощі» Категорії працівників Фонд заробітної плати за рік, грн. Адміністративний персонал 244000,00 Персонал по виробництву продукції 487680,00 Працівники відділу збуту 488000,00 Разом: 1381680,00 6.Для здійснення виробничої діяльності протягом року підприємство отримало від постачальників сировину і основні матеріали на суму 960000 грн., у т.ч. ПДВ – 160000 грн., покупних напівфабрикатів - на суму 283200 грн., у т.ч. ПДВ – 47200 грн. Підприємство погасило 80% своєї кредиторської заборгованості перед постачальниками у звітному році. 7.Впродовж року на виробництво продукції було витрачено 760000 грн. сировини і основних матеріалів та 160000 грн. покупних напівфабрикатів. 8.Підприємство протягом року одержало від ТОВ «Дім стиль» МШП виробничого призначення. Вартість МШП складає 5600 грн. (без ПДВ), ПДВ – 1120 грн. МШП в повному обсязі було відпущено зі складу в експлуатацію. Підприємство повністю розрахувалося за одержані МШП грошовими коштами з розрахункового рахунку. 9.Протягом року підприємство отримало послуги від сторонніх організацій на суму 120000 грн., крім того ПДВ – 24000 грн. Вартість послуг віднесено на загальновиробничі витрати. Підприємство працює на рівні нормальної виробничої потужності. Заборгованість за отриманими послугами погашена в розмірі 90%. 10.Начальник відділу виробництва надав звіт, у відповідності до якого у 2019 році було вироблено готову продукцію, виробнича собівартість якої склала 1780600 грн. Дана продукція була передана на склад готової продукції. 11. Протягом звітного року підприємство нараховувало забезпечення на оплату майбутніх відпусток: - виробничому персоналу – 123840 грн. - адміністративному персоналу – 55200 грн. - персоналу відділу збуту – 88400 грн. У ході проведення інвентаризації перед складанням фінансової звітності на рахунку «Забезпечення виплат відпусток» визначено суму забезпечень у розмірі 252460 грн. Було встановлено, що надлишкове нарахування суми забезпечення було проведено виробничому персоналу. 12.Протягом 2019 року було реалізовано на території України готової продукції на суму 2981996 грн., у т.ч. ПДВ. Собівартість реалізованої продукції склала 820428 грн. 30 грудня 2019 грн. один із покупців повернув продукцію на суму 13200 грн., у т.ч. ПДВ, у зв’язку із виявленням дефекту. Собівартість повернутої продукції становить 8580 грн. 13. На поточний рахунок протягом звітного періоду поступила оплата від покупців у сумі 2569940 грн. Крім того, протягом року було погашено 90% дебіторської заборгованості на початок звітного року. 14. У листопаді 2019 року підприємство отримало на поточний рахунок в банку попередню оплату від ТОВ «Приватком» в рахунок майбутнього відвантаження готової продукції – 84000 грн., у т.ч. ПДВ – 14000 грн. 15.Протягом року погашено заборгованість засновників за внесками до статутного капіталу підприємства шляхом внесення: -грошових коштів у касу підприємства у сумі 87240 грн. Оприбутковані гроші були здані в банк на поточний рахунок; -ноутбуку «Samsung» за погодженою між засновниками справедливою вартістю необоротного активу, яка складає 11500 грн. 16. Один із учасників товариства у зв’язку із початком власної справи прийняв рішення щодо виходу із засновників підприємства. Його частка від оголошеного статутного капіталу (5901260 грн.) підприємства становила 5%. На дату звітності підприємство виплатило учаснику тільки 30% належної йому суми. 17. 1 липня 2018 року підприємству було надано довгостроковий кредит від АБ «Централь» у сумі 400 000 грн. на 4 роки під 18% річних. За умовами договору основна сума кредиту (тіло кредиту) погашається рівними частинами протягом всього терміну дії кредиту за таким графіком: рік грн. 2018 0 2019 100 000 2020 100 000 2021 100 000 грн. на початку року і 100 000 грн. при закритті договору Відсотки нараховуються і сплачуються щомісяця. 18. У жовтні 2018 року підприємство отримало короткостроковий кредит від АБ «Фінком» в розмірі 110000 грн. терміном на 1 рік під 25,2% річних. За умовою договору відсотки повинні нараховуватися раз на квартал і сплачуватися у наступному за останнім днем кварталу місяці. У 2019 році підприємство повністю погасило кредит і сплатило всі належні відсотки. 19. У грудні 2018 року підприємство прийняло рішення про продаж у наступному звітному періоді вантажного автомобіля. Керівництво очікує, що транспортний засіб буде проданий протягом 3 місяців з дати прийняття рішення за договірною вартістю 216000 грн. (в т.ч. ПДВ). Первісна вартість автомобіля – 218640 грн., накопичений знос – 43720 грн. 20. Підприємство 10 травня 2019 року відвантажило готову продукцію у Республіку Білорусь на суму 14100 євро. (курс НБУ на дату митного оформлення – 27,97 грн./1 євро). Собівартість реалізованої продукції склала 304370 грн. Сума сплачених митних витрат становить 7000 грн. 16 серпня підприємство отримало кошти за відвантажену продукцію – 12100 євро. Цього ж дня підприємство продало 12100 євро. Комерційний курс 28,05 грн. комісія банку – 500 грн. На поточний рахунок підприємства надійшли кошти від продажу іноземної валюти. На кінець року дебіторська заборгованість на суму 2000 євро не була погашена. 21. 2 січня звітного року ТОВ «Українські ласощі» придбало 90% акцій ПАТ «Шоколад» за 2 млн. грн. З підписанням контракту про купівлю підприємство набуло право більшості голосів, право контролю над Радою директорів та право призначення Ради директорів. У звітному році ПАТ «Шоколад» у своїй фінансовій звітності відобразило чистий прибуток у розмірі 100000 грн. ПАТ «Шоколад» оголосило дивіденди підприємству «Українські ласощі» на суму 20000 грн. На кінець звітного періоду дивіденди виплачені не були. 22. Згідно з обліковою політикою підприємство здійснює нарахування резерву сумнівних боргів у розмірі 3,5% від залишку дебіторської заборгованості за продукцію (товари, роботи, послуги) на кінець періоду. 23. У липні 2019 року підприємство здійснило короткострокові вкладення терміном на 6 місяців під 16% річних. Сума депозиту – 80000 грн. За умовами договору депозит має бути повернений у січні наступного року. Відсотки нараховуються щомісячно, але будуть виплачені разом з сумою депозиту. 24. Підприємство провело щорічну інвентаризацію своїх активів та зобов’язань перед складанням річної фінансової звітності. За результатами інвентаризації виявлено: - не оприбутковані надлишки готівки у сумі 1400 грн.; - нестача сировини і матеріалів на суму 2600 грн. (в межах встановлених норм). При з’ясуванні причин нестачі винних не встановлено. 25. У 2019 році, крім зазначених у попередніх операціях, були здійснені такі оплати з поточного рахунку в банку - виплата заробітної плати працівникам (92%); - погашення заборгованості за єдиним соціальним внеском; - погашення заборгованості військового збору; - погашення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб; - погашення заборгованості з податку на додану вартість – 46000 грн.; - погашення заборгованості з податку на прибуток - 24800 грн. 26. При розрахунку податків не приймаються у розрахунок відстрочені податкові активи та відстрочені податкові зобов’язання, тобто витрати у бухгалтерському обліку дорівнюють нарахованому податку на прибуток згідно з податковим законодавством. Ставка податку на прибуток у 2019 році згідно з чинним законодавством. 27. У кінці періоду підприємство здійснило бухгалтерські проведення із закриття рахунків доходів і витрат і формування фінансового результату.