0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення проведення імпортних комерційних угод (за матеріалами ТОВ ДЦ Україна роздрібний магазин №52 м.Київ) (ID:470713)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 60
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………….....3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОВЕДЕННЯ ІМПОРТНИХ КОМЕРЦІЙНИХ УГОД……………………………………….. 6 1.1.  Сутність та значення імпортних комерційних угод……………….. 6 1.2. Види імпортних комерційних угод …………………………………..12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОВЕДЕННЯ ІМПОРТНИХ КОМЕРЦІЙНИХ УГОД НА ТОВ «ДЦ УКРАЇНА» РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН №52……………………………………………… 16 2.1.  Організаційно-економічна характеристика підприємства ………………………………………………………….………………………. 16 2.2. Аналіз проведення імпортних комерційних угод з іноземними партнерами………..……………………………………………..……………… РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ІМПОРТНИХ КОМЕРЦІЙНИХ УГОД НА ТОВ «ДЦ УКРАЇНА» РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН №52………………………………………………………………...…………….. 3.1. Сучасні напрями оптимізації проведення імпортних комерційних угод досліджуваного підприємства…………………………………………… 3.2. Роль зовнішньоекономічної діяльності в розвитку комерційних зв'язків……………………………………………………………………………. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ… ………………………………………...40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..42 ДОДАТКИ…………………………………………………………………..46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом дослідження є «ДЦ Україна» роздрібний магазин №52. Предметом дослідження є удосконалення проведення імпортних комерційних угод. Вирішення поставлених у дослідженні завдань здійснено з використанням сучасних загальнонаукових та спеціальних методів: системного підходу – для з’ясування та уточнення сутності поняття «імпортні комерційні угоди»; аналізу та синтезу, індукції та дедукції – для деталізації і уточнення предмету дослідження; коефіцієнтного методу – для визначення ефективності імпортних комерційних угод; табличний – для ілюстрації результатів дослідження; порівняння та узагальнення – для визначення шляхів підвищення ефективності проведення імпортних комерційних угод. Інформаійною базою дослідження становлять фінансова звітність підприємства за 2018-2020 рр., статут, законодавчі та нормативні акти, статистичні дані, навчальні посібники, матеріали науково-практичних конференцій, монографії та науково-аналітичні статті вітчизняних та зарубіжних авторів з проблематики оцінки ефективності інноваційної діяльності, ресурси мережі Інтернет. Наукова новизна одержаних результатів випускного кваліфікаційного проекту (роботи) полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності проведення імпортних комерційних угод. Практична значимість даної роботи полягає у проведенні ґрунтованого аналізу організаційно-економічної діяльності, а також комерційної діяльності підприємства, та в оцінці ефективності проведення імпортних комерційних угод товариства на ринку, що дозволить сформувати шляхи підвищення ефективності проведення імпортних комерційних угод. Апробація наукових досліджень на основі результатів і інформації кваліфікаційної роботи було проведено і обговорювались на X Всеукраїнській студенській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми ефективного соціальноекономічного розвитку України: пошук молодих». За результатами даної конференції було опубліковано статтю на тему «Шляхи оптимізації імпортних комерційних угод». Структурно дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розглядається теоретичне підґрунтя проведення імпортних комерційних угод, їх особливості в сучасних умовах, система управління імпортними комерційними угодами та методологічні підходи до оцінки їх ефективності. У другому розділі розглядається організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «ДЦ Україна» роздрібний магазин №52, комерційна діяльність товариства та оцінка ефективності проведення його імпортних комерційних угод з іноземними партнерами. У третьому розділі здійснюється пошук напрямків оптимізації проведення імпортних комерційних угод на ТОВ «ДЦ Україна» роздрібний магазин №52. Дана робота виконана в комп’ютерному тексті в програмі Microsoft Word на 50 сторінках. Список використаних джерел включає 40 найменувань. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОВЕДЕННЯ ІМПОРТНИХ КОМЕРЦІЙНИХ УГОД 1.1Сутність та значення імпортних комерційних угод Зовнішньоторговельна діяльність підприємств - це сфера економічної діяльності, пов'язана з міжнародним промисловим та науково-технічним співробітництвом, експортом та імпортом продукції, а також виходом підприємства на зовнішній ринок. Це є наслідком розвитку зовнішньоекономічних зв'язків як сукупності напрямів, форм, методів і засобів торговельно-економічного, науково-технічного співробітництва, а також грошово-фінансових відносин держави з зарубіжними країнами з метою раціонального використання. У напрямку торгівлі зовнішньоторговельні операції на думку Маланчука М.Р. можуть поділятись на: експорт, імпорт, реекспорт та реімпорт. Імпорт - імпорт з-за кордону товарів, технологій та капіталу для продажу та застосування на внутрішньому ринку країни-імпортера; платні послуги від іноземних партнерів для промислових або споживчих послуг. Внаслідок міжнародного поділу праці імпорт допомагає економити час, більш повно задовольняти потреби національної економіки та населення [16, с. 106].
Інші роботи з даної категорії: