0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності банківських продуктів (ID:452194)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 87
Рік виконання: 2021
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
28vika055@ukr.net ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ АТ «ОТП БАНК» 2.1. Організаційно-економічна характеристика АТ «ОТП Банк» та аналіз його фінансового стану 2.2. Аналіз банківських послуг та їх вплив на фінансові результати банку АТ «ОТП Банк» 2.3. Оцінка рівня конкурентоспроможності банку РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ 3.1. Підвищення конкурентоспроможності банківських продуктів АТ «ОТП Банк» на основі вдосконалення технологій Інтернет-банкінгу та розвитку електронних каналів 3.2. Перспективи вдосконалення банківських продуктів в Україні з урахуванням міжнародного досвіду ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
28vika055@ukr.net Актуальність теми. Розвиток сучасного фінансового сектору привносить у діяльність банків нові аспекти та проблеми стабільного функціонування, розв'язання яких багато в чому залежить від рівня системи управління банківськими продуктами, які є невід'ємною складовою функціонування будь-якого банку. Сучасний ринок банківських продуктів є однією із важливих і невід'ємних складових нинішньої економіки країни. Підвищується науковий інтерес до різних аспектів діяльності комерційних банків, методів управління та регулювання для забезпечення стабільності фінансових систем. Реалізація банками своїх функцій передбачає наявність в їхньому розпорядженні банківських продуктів, які необхідні для здійснення відповідних банківських операцій. У ринкових умовах господарювання саме обсяг і якість банківських продуктів, якими володіють банки, визначають головні сфери й напрями їхньої діяльності, склад клієнтури та рівень одержуваних доходів. З огляду на це питання формування ресурсної бази банку, оптимізації її структури і забезпечення стабільності набувають особливо важливого значення для ефективної організації роботи банківських установ. Однією з найбільш актуальних задач на сучасному етапі розвитку банківської системи України є розробка механізму забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів як базової складової механізму забезпечення конкурентоспроможності банку. Аналітичним забезпеченням ефективного функціонування даного механізму повинні слугувати результати оцінки конкурентоспроможності, що дають відносну характеристику спроможності певного продукту задовольняти вимоги конкретного ринку в даний період порівняно з продуктами банків-конкурентів. Оцінка конкурентоспроможності банківських продуктів необхідна для обґрунтування прийнятих рішень при комплексному вивченні ринку банківських послуг або його окремого сегменту, оцінці перспектив їх продажу, встановленні й коригуванні цін, оптимізації продуктового ряду, формуванні конкурентних стратегій, прийнятті управлінських рішень щодо доцільності витрат на розробку і впровадження нових банківських продуктів. Проблеми забезпечення конкурентоспроможності банків відображені у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі, зокрема, у дослідженнях М.Александрової, О. Андросова, О. Бондаренко, Ю. Заруби, В. Зражевського, М.Лузняк, Р. Луговцева, Ю. Пікуша, Т. Свєтовцєвої, А. Сергеєнкової, Ф. Шпига та інших. Дослідженню окремих питань у сфері забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів присвячені роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників О.Безродної, Ю. Головіна, І, Домінової, Н. Казаренкової, Е. Новаторова, О.Морозевича та інших. При дослідженні інструментарію забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів значна увага приділяється оцінці, зокрема, у роботах Л.Бадак, Ю. Головіна, М. Журавльова, Н. Казарєнкової, І. Лютого, В. Мазняк. Водночас, незважаючи на значну кількість досліджень з даної проблематики, наукові дослідження потребують подальшого розвитку та поглиблення. У роботах науковців значна увага приділяється проблемам забезпечення конкурентоспроможності банківських продуктів, але дослідження проводяться в межах окремих сегментів ринку банківських послуг – кредитного, депозитного тощо. Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів оцінки конкурентоспроможності банківських продуктів АТ «ОТП Банк» та визначення перспектив щодо їх розвитку. Для досягнення поставленої мети передбачено постановку і розв’язання наступних науково-практичних завдань: - визначити теоретичні основи дослідження та оцінки конкурентоспроможності банківських послуг; - охарактеризувати діяльність АТ «ОТП Банк» та проаналізувати його фінансовий стан; - проаналізувати банківські послуги та їх вплив на фінансові результати банку АТ «ОТП Банк»; - оцінити рівень конкурентоспроможності банку; - запропонувати напрями підвищення конкурентоспроможності банківських продуктів АТ «ОТП Банк» на основі вдосконалення технологій Інтернет-банкінгу та розвитку електронних каналів; - розглянути перспективи вдосконалення банківських продуктів в Україні з урахуванням міжнародного досвіду. Об’єктом дослідження є банківські продукти з точки зору їх ефективності та прибутковості. Предметом дослідження є економічні відносини, що виникають в процесі організації та здійснення оцінки конкурентоспроможності банківських продуктів АТ «ОТП Банк». Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети у дипломній роботі застосовані загальнонаукові методи дослідження: теоретичне узагальнення, систематизація (при дослідженні сутності понять «банківські продукти», «оцінка конкурентоспроможності банківських продуктів); спостереження (під час дослідження впливу банківських продуктів на фінансовий результат банку), графічний, а також методи деталізації та узагальнення, індуктивний (при систематизації і обробці інформації для проведення дослідження) і дедуктивний (у процесі теоретичного осмислення проблеми).