0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Види інформаційних систем (ID:534510)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 14
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Поняття інформаційні системи 2. Етапи розвитку автоматизованих інформаційних систем 3. Видова класифікація інформаційних систем та типи взаємодії Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Світ навколо нас сповнений системами – механізмами, живими істотами, спільнотами людей, тобто системами механічними, біологічними, соціальними тощо. Інформаційна система забезпечує приймання інформації, її перетворення, опрацювання, збереження і передачу результатів опрацювання споживачу: людині, машині, іншій інформаційній системі. Прикладом сучасної інформаційної системи може бути редакція газети або журналу, оснащена комп'ютерною технікою. Ринкова система господарювання в умовах формування інформаційного суспільства дозволила швидко наситити ринок інформаційними системами. Водночас, за оцінками фахівців, на ринку є десятки тисяч інформаційних систем та комп’ютерних систем з різних напрямів застосування. З появою персональних комп’ютерів користувачами інформаційних систем стали не тільки підприємства, але й фізичні особи, незалежно від віку, освіти та статі, спеціалісти будь-якої професії, науковці, співробітники сфери торгівлі, мистецтва та інші. Водночас постійно здійснюється вдосконалення інформаційних систем, доробки цих програм під нові потреби людей для подальшого удосконалення забезпечення організаційних, технічних і комерційних умов. 1.Поняття інформаційні системи та базові види забезпечення ІС Інформаційна система – організований набір елементів, що збирає, обробляє, передає, зберігає та надає дані. Інформаційна система складається із людей, обладнання, процесів, процедур, даних та операцій. Кожна інформаційна система включає в себе наступні компоненти: • структура системи; • функції кожного елемента системи; • вхід і вихід кожного елементу і системи в цілому; • мета і обмеження системи та її окремих елементів. Інформаційна система не тільки відображає функціонування об’єкта управління, а й впливає на нього через органи управління. Вона є сукупністю інформаційних процесів для задоволення потреби в інформації різних рівнів прийняття рішень. Її метою є продукування інформації для використання (споживання) управлінським апаратом. Відповідно вона забезпечує нагромадження, передачу, збереження, оброблення та узагальнення інформації “знизу вгору”, а також конкретизацію інформації “зверху донизу”. Інформаційна система (у загальному розумінні) – це системи, яка здійснює або в якій відбуваються інформаційні процеси: пошук, збирання, зберігання, передавання й опрацювання інформації. В інформаційній системі можуть відбуватися одночасно один, два чи кілька процесів. Опрацювання інформації залежить від змісту вхідної інформації, але під час самого опрацювання інформація не осмислюється, а лише перетворюється згідно з попередньо розробленими алгоритмами. Інформаційна система (у вузькому розумінні) – це комплекс інформаційних, технічних, програмних та організаційних засобів, необхідних для автоматизованого опрацювання інформації. В інформаційній системі відбуваються такі процеси: • введення інформації, отриманої з джерел інформації; • опрацювання (перетворення) інформації; • зберігання вхідної і опрацьованої інформації; • виведення інформації, призначеної для користувача; • відправка / отримання інформації мережею. Розробка інформаційної системи передбачає вирішення двох таких завдань: • наповнення системи даними певної предметної області; • створення (бажано графічного) інтерфейсу користувача для отримання необхідної інформації. Дані в інформаційної системи можуть зберігати в неструктурованому або у структурованому вигляді. Неструктуровані дані – це звичайні текстові документи (можливо, ілюстровані): статті, реферати, журнали, книги тощо. Системи, в яких зберігають неструктуровані дані, не завжди дають конкретну відповідь на запитання користувача, а можуть видати текст документа або перелік документів, у яких потрібно шукати відповідь. Структурування даних передбачає задання правил, що визначають їхню форму, тип, розмір, значення тощо. 3.Видова класифікація інформаційних систем та типи взаємодії Види інформаційних систем так само різноманітні, як види діяльності людей і їх асоціацій. Інформаційні системи, як організована система інформації і її обробки, створюються на основі двох визначальних умов. Система формується або на базі інформації, якою володіє її творець (виробник), тобто за принципом джерела, авторської приналежності, або на основі врахування інтересу і потреби користувача в певному виді інформації, яка поповнюється і змінюється по ходу реалізації потреби. Принципи побудови інформаційних систем є відносно сталими. Але їх види настільки різноманітні, що застосування сучасних інформаційних технологій породжує велику різноманітність способів класифікації інформаційних систем. • за ступенем автоматизації: o ручні, в яких опрацювання інформації виконує людина; o автоматизовані, в яких частину функцій (підсистем) керування або опрацювання даних здійснюють автоматично, а частину — людиною; o автоматичні, в яких — усі функції керування й опрацювання даних здійснюють за допомого технічних засобів без участі людини. • за масштабом використання: o одиночні, які реалізовано, як правило, на автономному персональному комп'ютері без обов'язкового під'єднання до комп'ютерної мережі і які містять декілька простих складових із спільним інформаційним фондом; o групові, які орієнтовано на колективне використання інформації і найчастіше побудовано на основі локальної комп'ютерної мережі; o корпоративні, які орієнтовано на великі компанії з підтримкою територіально віддалених комп'ютерних інформаційних вузлів і мереж. Як правило, вони мають ієрархічну клієнт-серверну структуру зі спеціалізацією серверів; o глобальні, які охоплюють територію держави чи континенту (наприклад, Інтернет). • за сферою призначення (предметною галуззю, вказано лише деякі): o економічна (функція управління на підприємстві); o медична; o географічна; o адміністративна; o виробнича; o навчальна; o екологічна; o криміналістична; o військова; • за місцем діяльності: o наукові, призначені для автоматизації діяльності науковців, аналізу статистичної інформації, керування експериментом;