0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальні мережі новітні можливості та загрози (ID:534534)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 14
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ 1. Можливості соціальних мереж 2. Загрози використання соціальних мереж Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Можливості соціальних мереж Все більше компаній малого і середнього бізнесу відкривають свої торговельні точки в інтернеті. Експерт в сфері електронної комерції Юрій Савченко зазначає, що ринок eCommerce зростатиме і що Україна, в даний момент, успішно освоює онлайн-технології. Український eCommerce, на думку експерта, за своїм потенціалом має досить непогані перспективи з урахуванням великої кількості споживачів і швидкого освоєння Internet населенням. «Наш народ дуже любить економити, правда, гроші, але вже привчається економити і час. Я констатую стійкий тренд розвитку і освоєння онлайн-споживання в Україні та великий інтерес з боку всіх учасників цього ринку, а також ринків суміжних напрямів, таких як онлайн-платежі, профільні соціальні ком’юніті (обговорення товарів, рейтинги продавців, шерінг споживчого досвіду)», – вважає Юрій Савченко. В межах загальносвітових тенденцій Україна запускає все більше нових проектів. Через істотний відплив капіталу з країни, припинення роботи деяких бізнес-акселератів, більшість представників технологічної галузі покинули територію України. Однак, ризики одночасно створюють більш сприятливі умови для зростання нових проектів. Суспільство стартаперів поступово поповнюється тими, хто втратив стабільне джерело доходів в кризу і вирішив присвятити вільний час інноваціям. Значні можливості для реалізації підприємницьких здібностей та успішного розвитку стартапів надають соціальні медіа. Отже, розглянемо основні позитивні моменти, що створюють соціальні мережі в Україні: 1. Можливість відкриття власної справи для підприємців із «порожнім» гаманцем. Якщо є бажання займатися підприємницькою діяльністю, але досить обмежені в коштах, тоді соціальні мережі можуть частково вирішити цю проблему. Використання соціальних мереж є ідеальним планом для пошуку власної аудиторії споживачів. Не потрібно одразу щось продавати або пропонувати. Спілкуючись з користувачами просто як зі знайомими в реальному житті, одночасно дізнаючись, що їх цікавить і у чому вони мають потребу. В деяких випадках виникає активний діалог і вже починає створюватись власна аудиторія споживачів. Отримавши принаймні 20 електронних адрес, вже можна розпочинати кампанії в Facebook. «Facebook» –найпопулярніша соціальна мережа у світі й один з найвідвідуваніших сайтів. Серед користувачів – представники з усіх країн світу, в тому числі й велика кількість мешканців України, які й є потенційними користувачами бібліотеки. 2. Використання соціальних мереж для створення власного бренда. Соціальні медіа є досить суперечливим явищем: з одного боку, бізнес-експерти наполягають на тому, що життєздатна присутність в соцмережах є цінною, а з іншого боку, ті ж експерти дають мало порад відносно засобів підтримки присутності в соціальних медіа, яка створює реальну цінність. Повинен існувати певний баланс між простим існуванням, активним просуванням і діями, що здатні назавжди заплямувати репутацію. Вберегти цей баланс складно, але знаючи прості «що можна» і «що не можна» можливо створити і розвинути власний бренд. Для цього, по-перше, необхідно пропонувати корисний і цікавий контент, надаючи читачам привід ділитися інформацією... 2. Загрози використання соціальних мереж Ділові кола визнають рекламні можливості соціальних медіа, але деякі не бачать можливості посилити клієнтську базу та збільшити лояльність клієнтів. Доказом є цифри: 73% користувачів повідомляють, що мали негативний досвід співпраці з компаніями в соціальних мережах; 36% взагалі використовують соцмережі для того, щоб засудити діяльність фірм. Таким чином, соціальні платформи мають зворотний бік монети і можуть створювати загрози для діяльності підприємства та публічної діяльності. А саме: 1. Соціальні медіа ставлять під загрозу безпеку даних. Підприємства зростають, як певна особистість і підтримують зв’язок зі своєю аудиторією у різних соціальних мережах. При цьому безпеку даних стає все важче контролювати. Тим не менш, збиток може мати величезний вплив на розвиток бізнесу, так і людську діяльність Дані часто стають незахищеними в межах каналів соціальних медіа і, якщо врахувати скільки людей ними користується, соціальні медіа є серйозним джерелом витоку інформації. Як пояснює Джозеф Штейнберг, засновник та генеральний директор SecureMySocial, соціальні медіа можуть «забезпечувати хакерів інформацією, яка в значній мірі допомагає їм у здійсненні протиправної діяльності». Покоління працівників, які виросли з соціальними медіа, має цінну можливість підключити компанію до своєї аудиторії через соціальні мережі. Але вони можуть ділитися інформацією імпульсивно і стають мимовільними співучасниками кібер-злочинів проти компанії, в якій вони працюють. Це може статися, якщо хтось, наприклад, збирається відправити особисте повідомлення і випадково робить публічний пост в соціальних медіа. 2. Непродуктивні витрати робочого часу. Молоді співробітники часто не займаються своїми робочими обов’язками. Згідно з дослідженням регіонального підрозділу Федеральної резервної системи США американська молодь завдає істотної шкоди продуктивності економіки країни, витрачаючи більше половини свого робочого часу на спілкування в інтернет. ... Висновок У час глобального розвитку мережі Інтернет ефективне використання можливостей, що вона відкриває, може стати вирішальним чинником успішності більшості починань. Більшість українців очікують, що зможуть отримати необхідну їм інформацію в онлайн режимі. Соціальні мережі – це соціальна структура, що утворена індивідами або організаціями. В Інтернеті соціальні мережі мають вигляд сайтів, на яких користувачі можуть утворювати персональні сторінки та спільноти для спілкування та поширення інформації серед великої кількості людей. Понад половина користувачів Інтернету зареєстровані хоча б у одній із соціальних мереж, що вказує на їхню популярність. Тому їх використання для популяризації бібліотек є логічним рішенням для пошуку нових читачів і підтримання зв’язку з уже наявними.