0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Інтерактивні методи навчання на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва» (ID:357317)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. 1.1. Поняття про інтерактивні методи навчання 1.2. Види інтерактивних методів навчання 1.3. Досвід використання інтерактивних методів на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ. ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА. 2.1. Діагностика рівня засвоєності знань. 2.2. Проведення експериментальної роботи щодо підвищення рівня засвоєності знань дітей на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва. 2.3. Аналіз результатів педагогічного експерименту ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Найважливішими завданнями реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості та формування її фізичного й морального здоров'я. Вирішення цієї проблеми передбачає психолого-педагогічне обґрунтування змісту й методів освітнього процесу у закладах освіти. Сьогодні заклади освіти готові впроваджувати сучасні педагогічні технології, популярними серед яких є комп'ютерне та дистанційне навчання, навчання із залученням інтерактивних методик, навчання за технологією тренінгу. Сьогодні намітився перехід від авторитарної педагогіки до гуманістичного розвитку особистості, від накопичення знань - до вміння оперувати знаннями, від "одноразової" освіти - до безперервної, від поточної організації навчання - до індивідуальної. Нова парадигма освіти обумовила оновлення фахової освіти. Цей процес є особливо актуальним у зв'язку з кардинальними змінами в освіті, що відбуваються в країнах ближнього і дальнього зарубіжжя. Педагоги, відчувають потребу у впровадженні таких методик, які б допомогли реалізації особистісного підходу до учня. Саме такий підхід є одним із найважливіших принципів організації навчально-виховної роботи. Сьогодні вже неможливо викладати заняття традиційно, коли у центрі освітнього процесу знаходиться педагог, а діти мовчки сприймають матеріал, слухають пояснення, виконують завдання тощо. Впровадження інтерактивних методик під час проведення занять дає змогу докорінно змінити ставлення до об'єкта навчання, перетворивши його на суб'єкт. Підхід до учня, який знаходиться у центрі процесу навчання, ґрунтується на повазі до його думки, на спонуканні до активності, на заохоченні до творчості, добре відомий ще з праць Л. Виготського, П. Гальперіна, В. Шаталова, В. Дяченка, С. Шевченка, Ш. Амонашвілі, І. Абрамова, Н. Борисова, І. Іванова,Д. Кавтарадзе Л. Петровської, О.М Коберника, В. Рибальського, О. Смолкіна, Т. Чепеля та ін. Він полягає насамперед у підвищенні навчально-виховної ефективності занять, і як наслідок - у значному зростанні рівня реалізації принципів свідомості, активності та якості знань, умінь і навичок, які набули учні. Це сприяє не лише глибшому розумінню навчального матеріалу, а й розвитку мислення та мовлення. Інтерактивне навчання у закладах освіти передбачає докорінну зміну методичних стереотипів, які сформувалися у педагогів. Актуальність даної теми обумовлена необхідністю удосконалення та підвищення навчально-пізнавальної діяльності гуртківців на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва. Об'єктом дослідження є освітній процес. Предметом дослідження є система інтерактивних методів . Метою даної курсової роботи є проаналізувати й обґрунтувати особливості інтерактивних методів навчання, розробка системи інтерактивних методів навчання, які доцільно використовувати на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва. Довести, що використання інтерактивних методів навчання на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва сприяють засвоєнню знань гуртківців. Гіпотеза дослідження: використання інтерактивних методів навчання на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва сприяє засвоєнню знань гуртківців.
Інші роботи з даної категорії: