0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методологія викладання історії в школі (ID:362878)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 29
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Методологія викладання історії в школі. Сучасні підходи
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах реформування сучасної шкільної історичної освіти відбувається оновлення та вдосконалення її основних компонентів: мети, цілей, змісту, навчальних програм, підручників, посібників. Ці зміни учасники навчально-виховного процесу – учителі, учні, батьки, методисти, вчені оцінюють в різний спосіб. Хтось вже втомився від постійних змін та вдосконалень, а хтось, навпаки, вбачає в цьому прогрес і поступ до більш досконалої і ефективної моделі навчання історії. Зміни в навчальних програмах автоматично вимагають змін змісту шкільних курсів історії. Останнє відповідно впливає на навчально-методичну літературу – підручники, посібники, робочі зошити, атласи, контурні карти тощо. Сучасний період реформування школи в цілому, та історичної освіти зокрема, потребує термінового розв’язання цієї проблеми. Застосовувані в сфері історичної освіти інформаційні технології мають сприяти розвитку цілісності та системності мислення учня, його уяви, мотивації до вивчення історії; дозволяють більш повно забезпечувати усі види його пізнавальної діяльності, формування відповідних умінь і навичок; індивідуалізувати процес навчання. Застосування комп’ютера на уроках історії як засобу організації навчання потребує розв’язання цілої низки методичних питань: як розробити ефективну навчальну комп’ютерну програму, як поєднати її з традиційними для навчання історії засобами (картою, підручником, робочим зошитом тощо), як організувати навчально-пізнавальну діяльність учня на уроці, де застосовується комп’ютер, яким буде керівництво вчителя навчально-пізнавальною діяльністю учнів на такому уроці тощо. Відсутність відповідей на зазначені та інші питання поки що серйозно гальмує інтеграцію комп’ютерних технологій навчання в історичну освіту.
Інші роботи з даної категорії: