0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бюджетування і контроль (ID:349623)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 14
Рік виконання: 2019
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Бюджетування та його сутність 2. Організація системи бюджетування на підприємстві 3. Бюджетування в діяльності вітчизняних підприємств Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Складові мастер-бюджету організації [5, с. 91]: 1. Бюджет продажів. Мета даного бюджету полягає в розрахунку обсягу продажів в цілому і за всіма видами продукції. Виходячи зі стратегії організації, її виробничих потужностей і структури ринку розраховується кількість потенційно реалізованої продукції. 2. Бюджет виробництва. Мета даного блоку мастер-бюджету полягає в розрахунку обсягів виробництва різних видів продукції виходячи з планових обсягів продажів і залишку запасів готової продукції. 3. Бюджети витрати і закупівель прямих матеріалів. На основі даних про обсяги виробництва, нормативах витрат сировини на одиницю виробленої продукції, запаси сировини на кінець і початок періоду та цін на сировину і матеріали визначаються потреби в сировині та матеріалах, а виходячи з них — обсяги закупівель і загальна величина витрат на їх придбання. Дані формуються як в натуральних одиницях, так і в грошовому вираженні по кожній статті матеріалів. 4. Бюджет прямих витрат праці. Мета даного бюджету — розрахунок загальних витрат на залучення трудових ресурсів, зайнятих безпосередньо у виробництві. Вихідними даними блоку є результати розрахунку бюджетних обсягів виробництва і норм оплати праці. Алгоритм розрахунку залежить від багатьох факторів, в тому числі і від системи нормування та оплати праці працівників. 5. Бюджет виробничих і накладних витрат. Розрахунок ведеться за статтями накладних витрат (на амортизацію, електроенергію, страховку, інші загальновиробничі витрати і т. д.). 6. Бюджет виробничих витрат. Розрахунок ведеться на підставі даних попередніх блоків відповідно до методики калькулювання собівартості, прийнятої в організації (за постійними або змінними витратами). 7. Бюджет витрат на збут. В даному блоці обчислюється прогнозна оцінка накладних витрат на реалізацію продукції. Постатейний склад витрат визначається різними факторами, в тому числі і специфікою діяльності компанії. Частина комерційних витрат може бути змінної (наприклад, комісійні агентам), частина — умовно-змінними (витрати на транспортування), умовно-постійними (реклама на просування продукції) або просто постійними (оклад співробітників комер¬ційної служби). 8. Бюджет управлінських витрат. Даний блок включає прогнозні оцінки адміністративних на¬кладних витрат. Постатейний склад залежить від багатьох факторів, однак серед витрат на управління дуже рідко зустрічаються змінні витрати (за винятком систем формування преміального фонду вищого керівництва в залежності від рівнів виробництва або продажів), тут переважають постійні витрати, які організація змушена нести для підтримки бізнесу.