0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ритм, як засіб організації декоративних комбінацій в творчих роботах молодших школярів (ID:536497)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Дизайн
Сторінок: 65
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА……………………………………………5 1.1. Сутність поняття “творчий розвиток особистості”……………..5 1.2. Методика виховання почуття ритму у молодшому шкільному віці………………………………………………………………………………...11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕКОРАТИВНИХ КОМБІНАЦІЙ, В РОБОТАХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБОМ РИТМУ……………………………………………………………...20 2.1. Діагностика процесу творчого розвитку учнів початкової школи……………………………………………………………………………..20 2.2. Педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів із застосуванням ритму, як засобу організації декоративних комбінацій………30 2.3. Експериментальне дослідження педагогічних умов творчого розвитку учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва……..40 Практична частина………………………………………………………50 Висновки…………………………………………………………………55 Список Використаних Джерел………………………………………….57 Додатки…………………………………………………………………...62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Дослідження сучасного стану початкової школи на тлі ринкових реформ та їх впливу на освітню галузь дали змогу виявити основну організаційну суперечність системи освіти. Це протиріччя між необхідністю забезпечення надзвичайно широкого спектру засобів навчання і виховання, які б сприяли творчому розвитку учнів, і відсутністю стрункої системи змісту, форм і методів цієї роботи на рівні кожної школи. Частково розв’язати цю суперечність можливо, забезпечивши педагогічні умови творчого розвитку молодшого школяра, організацувавши відповідні заходи які є науково обґрунтованою системою педагогічного впливу на особистість учня засобами образотворчого мистецтва. Метою дослідження є обґрунтування ролі та осо¬бливостей ритму, як засобу організації декоративних комбінацій в творчих роботах молодших школярів. Об’єктом дослідження є методика виховання почуття ритму в творчих роботах у молодшому шкільному віці. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади формування творчого розвитку учнів початкової школи.