0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Електронний документ в органах виконавчої влади (за матеріалами виконавчого комітету Криворізької міської ради) (ID:449116)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 103
Рік виконання: 2021
Вартість: 6000
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ………………………………………………………………………….. 4 ВСТУП.........................................................................................................................5 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТУ ТА ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ В ОРГАНАХ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ............................................................................................8 1.1 Поняття, ознаки та порядок зберігання електронного документу....................8 1.2 Сутність електронного цифрового підпису…………………………………...18 1.3 Передумови та етапність впровадження систем електронного документообігу Україні…………………………………………………………................................23 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ У ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТІ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ……..….28 2.1 Загальна характеристика діяльності виконавчого комітету Криворізької міської ради................................................................................................................28 2.2 Аналітична оцінка стану електронного документообігу в діяльності підрозділів виконавчого комітету Криворізької міської ради…………………....36 2.3 Аналіз системи обліку доступу до публічної інформації на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету………………….…46 РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ОРГАНАХ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ……………………………………………………………………………...53 3.1 Напрями вдосконалення механізмів впровадження електронного документообігу в органах виконавчої влади України………………………….....53 3.2 Забезпечення безпеки та захисту інформаціїї при роботі з електронними документами в органах виконавчої влади України……………………………....58 3.3 Шляхи покращення системи електронного документообігу у виконавчому комітеті Криворізької міської ради..........................................................................61 ВИСНОВКИ..............................................................................................................71 РЕКОМЕНДАЦІЇ.....................................................................................................75 СПИСОК ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...77 ДОДАТКИ.................................................................................................................90
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Основним результатом комплексного впровадження системи електронного документообігу є створення необхідних передумов для формування єдиного інформаційного простору органів виконавчої влади. Це, у свою чергу, є основою для підвищення ефективності діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, оскільки за умови запровадження електронного документообігу зникає необхідність вручну розмножувати паперові документи, відслідковувати їх переміщення всередині організації, дозволяє економити ресурси на папері тощо. У межах засвоєння тематики електронного урядування та електронної демократії ця тема дозволяє отримати необхідні знання щодо стану й перспектив розвитку електронного документообігу та вміння щодо практичних аспектів упровадження систем електронного документообігу в органах виконавчої влади. Вивчення цієї теми забезпечить набуття необхідних для публічних службовців професійних компетенцій щодо організації впровадження та використання технологій електронного документообігу та електронного цифрового підпису.