0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Спостереження, як метод навчання природознавства (ID:536482)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Екологія
Сторінок: 47
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………3 Розділ 1. Спостереження за змінами в природі та його види. 1.1. Суть спостереження…………………………………………………5 1.2. Види спостереження………………………………………………..12 Розділ 2. Методика проведення спостереження на уроках курсу «Я і Україна». 2.1. Спостереження як метод навчання природознавства…………….22 2.2. Використання спостережень за природою в 1-4 класах…………28 Практична частина………………………………………………………34 Висновки…………………………………………………………………38 Список використаної літератури………………………………………..41 Додатки…………………………………………………………………...44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Спостереження – це цілеспрямоване, планомірне сприймання об'єктів навколишньої дійсності, яке підпорядковане конкретно-визначеним цілям й вимагає вольових зусиль. Учень не просто повинен слухати, а прислухатись, не просто дивитись, а придивлятись, всебічно розглядати об'єкт, щоб створити необхідне уявлення про нього. У процесі навчання спостереження виступає одним із методів його організації. З позиції розуміння методу навчання як дидактичної категорії спостереження є способом організації взаємозв'язаної діяльності учителя й учнів і полягає у тому, що вчитель організовує, стимулює, здійснює поточний контроль, аналізує, коригує й оцінює цілеспрямоване, планомірне сприймання учнями об'єктів природи. Метою дослідження є вивчення та висвітлення оптимальних умов організації спостережень молодших школярів на уроках природознавства, які сприяють кращому формуванню природничої свідомості дітей, становленню відповідального відношення учнів до природного середовища.