0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Якість продукції та напрями її підвищення! (Автосохраненный) (ID:380321)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 65
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 8 1.1 Поняття якості, стандартизація та сертифікація продукції 8 1.2 Чинники, що впливають на якість продукції 14 1.3 Показники та методи оцінки рівня якості продукції 17 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 22 2.2 Оцінка якості продукції та аналіз чинників, що на неї впливають 37 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 44 3.1 Удосконалення технології виробництва продукції 44 3.2 Організаційно-економічні чинники підвищення якості продукції 49 3.3 Удосконалення системи управління якістю в підприємствах 53 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 58 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. Ринкова економіка відображає якість як одним із найбільш важливих чинників підвищення рівня життя суспільства, економічної, екологічної та соціальної безпеки. Якість є комплексним поняттям, яке всесторонньо відображає ефективність господарської діяльності: розробку стратегії, організацію виробництва, маркетинг і т.д. Актуальність теми. Проблема якості є універсальною та характерною для всіх без винятку підприємств, вона набуває нової актуальності по мірі вдосконалення ринкових відносин і підвищення конкурентної боротьби. На сучасному етапі, в Україні, якість продукції та послуг відіграють все більшу роль. У зв’язку з цим вихід із кризового становища залежить від того наскільки швидко буде проходити освоєння конкурентоздатної продукції (послуг), а також впровадження новітніх систем управління якістю. Враховуючи вищенаведене, тема роботи «Якість продукції та напрями її підвищення» є актуальною. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання, пов’язані з управлінням якістю продукції, знайшли відображення в працях вітчизняних і зарубіжних авторів, зокрема А. О. Болотнікова, В. В. Добровольської, О. В. Загуменної, Л.С. Кириченка, В. О. Кислицина, В. Г. Котляра, В. І. Кривощокова, В. М. Мазура, Ю. Д. Морозової, Н. Г. Салухіної, В. В. Тарасової, В. Г. Топольника, А. А. Шапошникова та ін. Мета роботи – довести, що на сучасному етапі розвитку виробництва стандартизація та сертифікація є необхідною умовою забезпечення якості продукції. Для досягнення зазначеної мети було поставлено наступні завдання: - визначити поняття якості, стандартизації та сертифікації продукції; - виокремити чинники, що впливають на якість продукції; - навести показники та методи оцінки рівня якості продукції; - зазначити організаційно-економічну характеристику підприємства; - оцінити якість продукції та вплив її рівня на результати виробництва; - проаналізувати чинники, що впливають на якість продукції підприємства; - запропонувати напрями удосконалення технології виробництва продукції; - розглянути організаційно-економічні чинники підвищення якості продукції; - запропонувати способи удосконалення системи управління якістю підприємства. Об’єкт дослідження – якість продукції. Предмет дослідження – підвищення якості продукції на підприємстві. Методи дослідження. Для досягнeння поставлeної мeти були використані загальнонаукові та спeціальні мeтоди наукового пізнання. Зокрeма, такі мeтоди як: вивчення і аналіз наукової літератури; вивчення і узагальнення вітчизняної та зарубіжної практики; абстрагування при визначeнні поняття «якість», «стандартизація», «сертифікація»; мeтод систeмного підходу; мeтод групувань, а також методи моделювання, порівняння, аналізу та синтезу. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що сформульовані в роботі концептуальні положення, узагальнення, висновки, рекомендації певною мірою поглиблюють наукові засади, спрямовані на підвищення якості продукції на підприємстві. Основні положення та результати дослідження можуть бути використані у науково-дослідній діяльності – для подальшого поглибленого теоретичного вивчення проблем маркетингових досліджень підприємств; навчальному процесі – при підготовці підручників та навчальних посібників з профільних дисциплін. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, викладених на 65 сторінках, списку використаних джерел з 32 найменувань на 4 сторінках. Загальний обсяг роботи – 67 сторінок, включаючи 13 таблиць і 7 рисунків.   ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ Сертифікація – досить дорогий але ефективний засіб для оптимізації виробництва та посилення конкурентних позицій на ринку. Для визначення доцільності її проведення необхідно мати актуальну інформацію про рівень якості продукції та маркетинговий аналіз ринку, основою чого є система бухгалтерського обліку. Стандартизація і сертифікація є важливим при виході продукції на нові конкуруючі ринки, що підвищують імідж та репутацію підприємства, а також її конкурентоспроможність. Якість продукції - це багаторівнева, системна категорія, яка відображає здатність організації задовольняти потреби всіх сторін, зацікавлених в її діяльності, досягаючи при цьому стійкого розвитку в постійно мінливих конкурентних умовах. В умовах конкурентної боротьби успішно розвиватися зможуть підприємства, які здійснюють грамотне управління якістю продукції, як одним з ключових елементів конкурентоспроможності товарів і послуг. Розглянувши і проаналізувавши показники аналізу фінансового стану підприємства ми можемо зробити наступні висновки. За період з 2015 по 2019 рік підприємство посіло належне місце в галузі, як доволі конкурентоздатний виробник обладнання. Оскільки поступово впроваджуються в життя реальні завдання, щодо реконструкції, автоматизації та механізації виробничих процесів, а це в свою чергу сприяє впровадженню нових технологій, розширенню виробництва та підвищенню якості продукції. Це в першу чергу результат плідної роботи керівництва і робітників. Майновий стан підприємства є проблемою ТОВ «Еталон-Сервіс» оскільки рівень зношеності обладнання перевищує 59%, хоча темпи оновлення останнім часом є достатніми. Спрямувавши певні кошти на переозброєння підприємства, менеджмент зміг би знизити собівартість продукції за рахунок використання енергозберігаючого обладнання, зменшення витрат на обслуговування і ремонт обладнання, тощо. Показники рентабельності свідчать про високу ефективність функціонування підприємства в 2015-2019 роках. Таким чином, ТОВ «Еталон-Сервіс» є фінансово стійким підприємством, здатним проводити розширений процес відтворення, вчасно розраховуватись за своїми зобов’язаннями. Отже, фінансовий стан ТОВ «Еталон-Сервіс», є достатньо стабільним. Аналіз політики підприємства стосовно якості продукції, показав, що керуючись принципами орієнтації на споживача і розуміючи важливість отримання їх довіри і поваги, а також збереження позитивного іміджу підприємства керівництво товариства намагається поставляти продукцію такого рівня якості, який повністю відповідає діючим стандартам, нормам, правилам і спрямований на підвищення задоволення споживача. Наведено розрахунок ефективності впровадження та сертифікації системи менеджменту якості у ТОВ «Еталон-Сервіс». За оцінками спеціалістів було встановлено приблизний приріст прибутку за рахунок отримання тендеру, збільшення споживачів в Україні та країнах СНД, за рахунок збільшення ціни на продукцію та за рахунок зменшення питомих витрат протягом п’яти років. Результати розрахунку дозволяють зробити висновок про те, що у цілому впровадження та сертифікація системи менеджменту якості на ТОВ «Еталон-Сервіс» дозволило підприємству отримувати ефект у сумі 2818,0 тис. грн. за рік. Крім того було розроблено стратегії подальшого розвитку і удосконалення СУЯП, стратегії проведення сертифікації СУЯП; стратегії досягнення конкурентоспроможність для підприємства. Вважаємо, що реалізація розроблених стратегій забезпечить підприємству наявність певних конкурентних переваг, що сприятиме стабільному розвитку підприємства на ринку в умовах жорсткої конкуренції за рахунок його високої конкурентоспроможності на базі ефективно діючої СУЯП.