0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

дослідження телевізійних передач для дітей (ID:288616)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 63
Рік виконання: 2011
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………3 Розділ І. Концептуальні засади функціонування телебачення для дітей…………………………………………………………………….....9 1.1. Виховання та вікова диференціація дитячої телевізійної аудиторії…………………………………………………………………..9 1.2. Особливості дитячої аудиторії……………………………………15 Розділ ІІ. Тематичне спрямування дитячих телепрограм…………….21 2.1. Розвиток телебачення для дітей на регіональних каналах………21 2.2. Різноманітність випусків дитячих передач……………………….25 2.3. Основні чинники промовистої передачі..………………………...41 Розділ ІІІ. Шляхи підвищення ефективності функціонування регіонального дитячого телебачення…………………………………49 Висновки………………………………………………………………...57 Список використаної літератури ……………………………………..61 Додаток…………………………………………………………………..64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст Вступ………………………………………………………………………3 Розділ І. Концептуальні засади функціонування телебачення для дітей…………………………………………………………………….....9 1.1. Виховання та вікова диференціація дитячої телевізійної аудиторії…………………………………………………………………..9 1.2. Особливості дитячої аудиторії……………………………………15 Розділ ІІ. Тематичне спрямування дитячих телепрограм…………….21 2.1. Розвиток телебачення для дітей на регіональних каналах………21 2.2. Різноманітність випусків дитячих передач……………………….25 2.3. Основні чинники промовистої передачі..………………………...41 Розділ ІІІ. Шляхи підвищення ефективності функціонування регіонального дитячого телебачення…………………………………49 Висновки………………………………………………………………...57 Список використаної літератури ……………………………………..61 Додаток…………………………………………………………………..64 Вступ Темою бакалаврської роботи стало дослідження телевізійних передач для дітей на матеріалах «12» телеканалу (м. Львів), НТА (м. Львів), та ІНТБ (м. Тернопіль). Так як кожен з цих телеканалів пропонує дитячій аудиторії свій продукт, ми вважаємо за доцільне проаналізувати та порівняти їхню діяльність. Актуальність дослідження зумовлена такими факторами: По-перше, для дитячої аудиторії найбільш характерне масове споживання, тому вплив сучасного телебачення на підсвідомість дітей дуже вагомий, так як найчастіше спостерігається тенденція бездумного поглинання ними інформації, що надходить з екранів телевізорів. Тому питання відродження, стимулювання розвитку та створення якісного дитячого телепродукту в сітці мовлення телеканалів стає на перше місце. «Оскільки відсутність дитячих якісних телепрограм на телебаченні сьогодні дуже помітна, тому попит на медіапродукцію в ефірі телеканалів та бажання відродити дитяче телебачення поступово збільшується» [12, с.34].////// По-друге, телебачення перевищує радіо і друковані засоби масової інформації за силою впливу і драматичністю, тому варто зазначити, що на дитячу аудиторію, яка дивиться телевізор понад норму, «блакитний екран» має негативний вплив. Адже сьогодні суспільство усі свої надії на майбутнє пов’язує з підростаючим поколінням, тому опікується його освітою та вихованням, що багато в чому залежать від телебачення, яке визначає і формує погляди, смаки, пріоритети, запити дитини. По-третє, досі недостатньо вивченими залишаються специфічні особливості сучасного дитячого телебачення, концепції функціонування, жанрова структура, що, безумовно, є ключем до розуміння тенденцій його майбутнього розвитку в Україні. Зважаючи на це, сьогодні потрібно пам’ятати про завдання зберегти в «дитині інформованій» «дитину, що пізнає», здатної до самостійної творчості та повноцінного розвитку. У зв’язку з цим існує потреба сформулювати завдання телемовлення для дітей, а також розробити методи їх вирішення, спираючись на теоретичну базу, що ґрунтується на засадах сучасної дитячої психології й педагогіки, на аналізі досвіду роботи дитячого телебачення, накопиченого попередниками. Наукова концепція дитячого телемовлення може стати підґрунтям державної політики в цій сфері [1, c.6]. Предмет нашого дослідження ще не був цілісно відображений у наукових розробках, але є низка основоположних розвідок, на які ми спирались. //// Вивчити український телевізійний ринок ми змогли за допомогою досліджень та праць відомих авторів – дослідників у галузі сучасного телебачення. Особливу увагу проблемам телевізійного ринку приділили О. Білоус, Н. Темех, В. Чудинова, В. Єгоров, В. Архипцева, А. Яковець, О. Акіменко. Ціннісні орієнтації в питаннях виховання гармонійної особистості дало творче осмислення ідей класиків зарубіжної та соціально-філософської, психолого-педагогічної науки М. Бердяєва, Г. Ващенка, С. Русової, І. Сікорського, К. Ушинського. Дослідження психолого-педагогічних аспектів телевізійних програм для дитячої аудиторії проведено нами з урахуванням концепцій формування світогляду, моральних переконань, розроблених у наукових працях О. Білоус, Л. Виготського, Я. Коменського, Л. Якобсона. Вивчено праці також українських вчених В. Лизанчука, Н. Темех з питань впливу інформаційно-емоційного та змістовно-тематичного потенціалу українського телебачення на формування особистості дитини. Тема наукової роботи вимагає комплексного, інтегрованого підходу, оскільки проблемне поле дослідження об’єднує інтереси цілого ряду дисциплін, предметом яких є феномен дитинства. Тому, ми обрали вікову періодизацію Д.Ельконіна та з’ясували особливості кожного етапу дитячого розвитку, і як вони можуть вплинути на процес телевізійного програмування [1, c.281]. Проаналізувати психологію дітей та осмислити вікові особливості сприйняття дитячих програм ми змогли за допомогою праць І. Пенчук, О. Вишневського, В. Чудинової, С. Гессен, М. Никандрова, Е. Жарського. …Мовні особливості ефірного мовлення досліджені у роботах Л. Базюк, О. Сербенської, В. Миронченко, В. Вильчек, О. Балинської. Матеріалом дослідження при цьому були випуски дитячих програм на сайті телеканалу «12», НТА та ІНТБ.… Вибір теми зумовлений недостатньою теоретичною роздробленістю проблеми, а також необхідністю більш повної реалізації інформаційно-емоційного потенціалу телевізійних програм. Сьогодні програми для дітей не є настільки прибутковими, щоб випускати їх у вигідний денний ефір. Через це дитяча аудиторія, на жаль, просто позбавлена можливості споживати вітчизняний продукт вдень, а вставати о 4-ій ранку заради п’ятихвилинного мультфільму немає сенсу. Це і стало поштовхом для дослідження розвитку на українському медіаринку дитячих телепрограм. Метою бакалаврської роботи є визначення оптимальних можливостей найефективнішої підготовки цікавої передачі, яка б сприяла кращому життю дітей. Наразі є потреба у виявленні й обґрунтуванні оптимально можливих форм сполучення традицій новаторства у дитячих програмах українського телебачення, а також необхідно визначити шляхи покращення їхнього функціонування у системі телевізійного мовлення. Реалізація поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:  Ознайомитись з літературою, яка вивчає значення дитячих програм;  Проаналізувати основні концепції освіти й виховання;  Вивчити теоретичний та практичний досвід вікової диференціації дитячої телевізійної аудиторії;  Обґрунтувати ідею створення телепрограм на регіональних телеканалах;  Визначити індивідуальні особливості дітей, які є основою для передач;  Проаналізувати інформаційно-емоційний зміст дитячих програм;  Переглянути цикл телепрограм з вересня 2009 по 2012 р., з’ясувати їх тематику;  Схарактеризувати мовні особливості телепрограм;  Проаналізувати сучасний стан телебачення, особливості його  впливу на соціальне становлення аудиторії та шляхи вдосконалення прийомів роботи тележурналістів;  Провести дослідження з метою виявлення змістовних і тематичних інтересів і потреб дітей;  Визначити роль держави і суспільства в організації та функціонування телебачення для дітей. Важливим завданням є визначити, яке значення має телемовлення для дітей. На приватному (комерційному) телебаченні дитячі програми займають у загальному часі мовлення аж … 0,2%. Це свідчить про те, що діти, які проводять перед телевізором понад чотири години в день, дивляться по ньому зовсім не дитячі програми. Підлітки потрапили в полон голубого телеекрана, де зранку до пізньої ночі транслюється зовсім неякісний матеріал. Об’єкт дослідження – регіональні телепрограми для дітей, їх відповідність особливим критеріям. Предмет дослідження – інформаційно-тематичне наповнення відеоматеріалів телепрограм, відібраних для наукового аналізу. Методи дослідження. Для досягнення поставленої в роботі мети, були використані загальнонаукові, спеціальні, конкретно наукові методи дослідження. Також ми використали емпіричний метод (збір інформації, робота з документами) До того ж, застосували загальнонаукові логічні методи дослідження, як індукція, дедукція, аналіз, синтез, аналогія, моделювання, порівняння, конкретизація та узагальнення. У ході дослідження було записано 8 випусків телепрограми «Капітошка», проаналізовано 57 випусків телепрограми «Кадрики» та 12 випусків дитячого шоу «Мальдіви». Порівняльний аналіз інформаційно-емоційного різноманіття та змістовної тематики однотипних програм регіональних телеканалів дав змогу виявити процеси нівелювання і збідніння ефіру через відсутність у ньому якісних дитячих програм. Наукова новизна і практичне значення одержаних результатів полягають у тому, що на основі чітко визначених концептуальних засад, на медіаринок можна запустити ще декілька подібних програм для дитячої аудиторії, що неабияк посприяє розвитку телебачення для дітей в Україні. Структура бакалаврської роботи. Наукова робота складається зі «Вступу», у якому визначені мета та завдання роботи, об’єкт і предмет дослідження, з’ясовано наукову новизну, актуальність та практичне значення. Робота складається також із трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатку (DVD-диск із випусками телепрограми «Капітошка»). У першому розділі з’ясовано специфіку дитячого телемовлення в Україні. Також досліджено шкідливий вплив «голубого екрана» на підростаюче покоління. У розділі містяться основні критерії вікової диференціації дитячої телевізійної аудиторії, встановлені її головні особливості. У другому розділі ми проаналізували розвиток телебачення для дітей на регіональних каналах. Зосередили увагу на нових телевізійних проектах, які можуть покращити стан дитячого телебачення, визначили, як «народжується» передача, і що повинно бути основою для її відтворення, та яких зусиль потрібно докласти, щоб в ефір вийшов ще один випуск програми. Ми також встановили основні концептуальні засади, без яких не може існувати дитячий проект, і вивчили різноманітність програм та їх тематику. У розділі розкрито ще мовні особливості телепрограми «Кадрики». Адже, відомо, що сьогодні мова засобів масової інформації має чи не найбільший вплив на становлення норм літературної мови. Тим і небезпечні мовні помилки й огріхи, що з ефіру і шпальт газет йдуть у маси і багаторазово тиражуються. Нашим завданням було охарактеризувати культуру мовлення ведучої Ірини Веньгрін-Климович, та проаналізувати такі особливості вимови, як правильне дихання, витривалість, гнучкість голосу, дикція, інтонація. У третьому розділі наукової роботи йдеться про проблеми і шляхи покращення ефективності дитячого телебачення. Ми розглянули важливі принципи діяльності журналістів, що впливають на розвиток українського телепростору, встановили головні засади для створення дитячої програми. У «Висновках» підсумовано результат наукового дослідження: визначено, яке місце посідають дитячі телепрограми на телевізійному ринку, на що спрямоване сучасне національне телебачення, і чи допомагає воно людям утверджувати життєве середовище.