0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реклама у ЗМІ. Поширення, переваги та недоліки (ID:307057)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 7
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ та постановка проблеми Аналіз останніх досліджень і публікацій Засоби поширення реклами. Правила формування якісного рекламного продукту Реклама на телебаченні Радіо реклама Реклама в пресі Рекламна етика. Роль журналістської освіти в формуванні рекламного продукту Висновки та перспективи подальших досліджень
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний етап розвитку нашого суспільства характеризується якісними змінами усіх без винятку сфер життєдіяльності. Спричинений переходом народного господарства до ринкової економіки процес модернізації країни, зачепив політичні, економічні та соціальні інститути. Доведено, що жодне з підприємств та виробничих організацій не може повноцінно функціонувати, без ефективного рекламування. Реклама зародилась з природної потреби людини повідомити комусь про вироблені та потенційно можливі товари та послуги. Історія реклами, як виду діяльності, є давньою і сягає древніх віків, однак, саме в XV ст. реклама набула свого попиту і розквіту. Після розпаду СРСР рекламні організації змушені були внести певні корективи і видозмінити обсяги й види своїх послуг.