0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз контенту сучасного журналу «Cosmopolitan Україна» (2020) (ID:444966)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 8
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Мета дослідження Об'єкт дослідження Предмет дослідження Методи дослідження Ступінь розробленості тематики Виклад основного матеріалу Висновки Список використаних джерел та літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Оскільки головними читачами журналу є жінки, то контент видання створюється таким чином, щоб зацікавити їх в першу чергу. Такі теми, як краса, кохання, кар’єра, мода та розваги представлені у журналі Cosmopolitan (див. Додаток А). Також характерним для журналу є окрема тема випуску, як наприклад «Зелений випуск» присвячений культурі zero-waste за жовтень 2020 року [1] та «Здоровий екоїзм» за травень 2020 року [3]. Контекстуальне наповнення за жанровим аспектом має прямий взаємозв’язок із тематичним, тому логічно, що основним жанровим стрижнем журналу є статті, рекламні статті та огляди. Загалом, переважають такі художньо-публіцистичні жанри – як стаття та огляд. Значну частину обсягу займають і рекламні статті (див. Додаток Б). Серед різноманіття тем можна побачити тенденцію в утвердженні екологічного стилю життя у всіх аспектах та боротьба за безпеку суспільного оточення, що полягає у висвітленні актуальних соціальних тем та пропозиції щодо вирішення проблем. Хоча, досі журнал орієнтується лише на певний тип жінок – активних, мислячих, націлених на кар’єрний розвиток, з певним рівнем достатку та можливостями, яким цікаві новинки косметики, моди та краси. Це і є його цільовою аудиторією. Тому контент журналу не є цікавим для середньостатистичної жінки в Україні.