0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Есе на тему «Телебачення як засіб масових комунікацій» (ID:561067)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 5
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
без плану
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
«У сучасному інформаційному суспільстві телебачення виступає найбільш потужним інструментом впливу на масову свідомість» – тезис, котрий сьогодні можна завжди почути при оцінці діяльності телебачення. Але чи справді це так? Теоретико-методологічні засади дослідження впливу медіа почали розроблятися зарубіжними аналітиками з 20-х років минулого сторіччя в рамках політичної соціальної психології. В основі ранніх робіт лежала теорія «кулі», тобто визнання величезної влади ЗМІ над аудиторією. В кінці 40-х років виникла нова модель «обмеженого впливу». Наприкінці 50-х років вчені Мак-Лухан, К. Оліен сформували нову теорію «мінімальних ефектів», а такі вчені, як Баєр та Фестінгер розробили теорію «впертої аудиторії» та теорію «переконуючої комунікації», що характеризувала аудиторію, що не підкоряється впливу масової комунікації. У 70-80-х роках М. Рокешо та С.Болл вивчаючи теорію «сильного впливу», експериментальним шляхом довели, що під впливом ЗМІ люди міняють навіть свої життєві цінності. В основу всіх вищевказаних досліджень покладено вивчення медіа, основна увага приділена проблемі впливу каналу на реципієнта.