0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток театрального мистецтва на території Лівобережної України у ХVІІІ – ХІХ ст. (ID:391107)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Історія
Сторінок: 25
Рік виконання: 2020
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
Розділ І. Витоки та зародження театрального мистецтва Лівобережної України у ХVІІІ ст………………………………………………………………… 1.1. Розвиток шкільного театру у ХVІІІ ст……………………………….... 1.2. Києво-Могилянська академія як центр розвитку історичної драми у ХVІІІ ст……………………………………………………………………………. 1.3. Формування Гетьманських та російських професійних театрів……… Розділ ІІ. Театральне мистецтво Лівобережної України в ХІХ ст…………. 2.1. Панські садиби як культурна спадщина аматорського театрального мистецтва………………………………………………………………………….. 2.2. Зародження аматорського театру та його діяльність на Лівобережній Україні……………………………………………………………………………… 2.3. Формування професійного театру на Лівобережжі…………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Шкільне театральне мистецтво, започатковане ще у ХVІІ ст., було важливою складовою шкільного процесу, за допомогою якого учні представляли свої риторичні здібності та привчалися в такий спосіб до публічних виступів. Взірцем тогочасних шкіл була Києво-Могилянська Академія, яка взявши за взірець єзуїтські школи, розвивали античні та національні традиції. Значний внесок у розвиток шкільної драми та традицій зробили такі діячі як Григорій Сковорода, Митрофан Довгалевський, композитори Дмитро Борзнянський та Максим Березовський, Феофан Прокопович, який привіз з Риму новий вид дарами та за піїтикою якого складалися твори його послідовників. Саме в цей період, ХVІІІ ст., з’являється велика кількість зразків давньої української інтермедії, яка була явищем шкільної драми. Також нам стало відомо, що вистави поділялися на «верхній» (виконувався професіоналами, твори присвячувалися проблемам суспільства) та «нижній» (сприймався як розвага) світ. Слід згадати й про те, що шкільні драми поділяються на певні види: декламації та діалоги, вистави різдвяного та великоднього циклу, міраклі, мораліте та історичну драму. Історична драма, як один з видів шкільної драми, засвідчує про високий рівень шкільної драми яка на той момент вже завершувала свій розвиток, та визнається найбільшим досягненням давньої української драматургії, якій була притаманна не тільки естетична а й дидактична функція. Найбільш відомими авторами які розвивали цей вид драми були саме випускники та вчителі Києво-Могилянської Академії, як підтвердження цьому є те, що однією з перших історичних драм є «Владимир» написана Феофаном Прокоповичем.