0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Домашнє завдання з контролінгу (ID:368147)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 21
Рік виконання: 2015
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 ОСНОВНА ЧАСТИНА 4 1.Аналіз діяльності підприємства 4 2.Діагностика стратегічної позиції підприємства 7 3.Оперативна діагностика фінансово-господарського стану підприємства 11 4.Аналіз загрози банкрутства 18 5.Розробка рекомендацій з удосконалення стратегічного та оперативного контурів управління підприємством 19 Список використаних джерел 21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Стратегічна діагностика підприємства полягає у проведенні двох видів стратегічного аналізу: SWOT- аналізу та «П’яти сил» Портера. SWOT-аналіз – це процес встановлення зв’язків між найхарактернішими для підприємства можливостями, загрозами, сильними сторонами (перевагами), слабостями, результати якого в подальшому можуть бути використані для формулювання і вибору стратегій підприємства. Він проводиться з метою дослідження підприємства як господарюючої системи у певному ринковому середовищі. Він дає змогу впорядкувати процес обмірковування всієї наявної інформації з використанням власних думок та оцінок, сформувати загальний перелік стратегій підприємства з урахуванням їх особливостей – адаптації до середовища або формування впливу на нього. Головною метою проведення SWOT–аналізу є отримання достовірних даних про можливості компанії і загрози просування її на ринку товарів і послуг. Проведемо SWOT- аналіз компанії «ДТЕК», його результати відображені в таблиці 2.1. Таблиця 2.1 Результати SWOT-аналізу Сильні сторони Слабкі сторони • Невелика конкуренція; • Великий обсяг запасів сировини; • Постійний високий попит на продукцію; • Державна підтримка; • Вертикально-інтегрована структура; • Конкурентоспроможна ціна; • Відсутність сучасних технологічних рішень; • Зростання ступеня зношеності обладнання; • Висока аварійність виробництва; • Забруднення довкілля; Можливості Загрози • Вихід на Європейський ринок; • Підвищення рівня безпеки на виробництві; • Використання новітніх технологій; • Покращення якості; • Розробка інвестиційних і соціальних проектів; • Можливість появи іноземних конкурентів; • Нестабільне політичне становище в регіоні і державі; • Зменшення попиту на продукцію; • Підвищення міжнародних стандартів з якості; Зіставлення сильних і слабких сторін підприємства з можливостями і загрозами ринку дає можливість сформувати матрицю SWOT, що представлена у таблиці 2.2. Отже, на основі проведеного SWOT аналізу і побудованої матриці можна зробити висновок, що підприємство «ДТЕК» має високий попит на продукцію, що відображається на дохідності підприємства, його репутації, але вагомим недоліком виступає зношеність основних засобів та відсутність технологій міжнародного рівня. Слабкі сторони «ДТЕК» стосуються переважно рівня виробничої та екологічної безпеки населення. Їх можна уникнути, прийнявши вірне управлінське рішення щодо зміни технологічного устаткування та впровадження новітніх технологій та стандартів на підприємствах. Для подальшого розвитку і стимулювання роботи компанії «ДТЕК» обираємо стратегію інноваційного та технологічного розвитку за рахунок залучення додаткових інвестицій. Методика проведення аналізу за допомогою «П’яти сил» Портера дає змогу оцінити ключові п’ять сил, що впливають на підприємство: 1.Покупці та клієнти. 2.Постачальники. 3.Можливість появи нових конкурентів. 4.Існування товарів-субститутів. 5.Дії конкурентів в середині галузі. Проведемо аналіз роботи компанії «ДТЕК» за цим методом, результати представлені в таблиці 2.3. Таблиця 2.3 Результати аналізу роботи компанії методом «П’яти сил» Портера Група факторів впливу Результат Аналіз покупців Продукція компанії має стратегічно важливе значення для всіх споживачів, тому безперебійність постачання, розумна ціна та якість обслуговування визначають споживчий попит. При цьому покупці не мають значного впливу. Аналіз постачальників Компанія має власні підприємства з видобутку основної сировини для генерації електроенергії, тому не залежить від сторонніх постачальників. Аналіз конкурентів В енергетичній галузі компанія не має великої кількості конкурентів, тому витрати пов’язані з просуванням продукції є не значними. Конкуренти мають високий вплив на міжнародному ринку, тому тут важливу роль відіграє державна підтримка виробництва та політичні відносини Аналіз товарів-субститутів Для продукції компанії «ДТЕК» єдиним субститутом для продажу промисловим підприємствам може бути газ. Але його вартість на сьогодні на багато перевищує вартість електроенергії. При продажу населенню субститутів не має, тому вплив тут не значний. Аналіз новачків Новачки у вуглевидобувній галузі можуть бути лише у сфері продажу та обслуговування, через жорстку обмеженість доступу до існуючих ресурсів сировини. При виході на ці ринки нові підприємства повинні враховувати абсолютну перевагу витрат, власну стратегію компанії, що відрізняється низькими витратами, відсутність необхідних каналів розподілення, обмеженість існуючої галузі. Вплив цього фактору зараз не існує. Отже, на основі проведеного аналізу «п’яти сил» Портера можна зробити такі висновки: 1.Компанія «ДТЕК» має міцні позиції на ринку України, що створює можливості для подальшого розвитку своїх сильних сторін. 2.Основною силою, що може значно вплинути на роботу компанії є споживачі, а саме промислові підприємства, що купують електроенергію у великому обсязі. При здійсненні експортних операцій також значну силу можуть мати конкуренти міжнародного ринку. 3.Не значний вплив мають конкуренти національного ринку, новачки галузі, постачальники та покупці. Це зумовлено тим, що компанія «ДТЕК» має власні підприємства видобутку та генерації електроенергії. Оперативна діагностика фінансово-господарського стану підприємства проводиться з використанням коефіцієнтів, що дозволяє встановити зв'язок одного показника з іншим. Виділяють наступні групи показників, що описують: -майновий стан підприємства; -ліквідність підприємства; -фінансову стійкість підприємства; -ділову активність підприємства; -рентабельність фінансово-господарської діяльності. Детальніше розглянемо ці групи і проведемо відповідні розрахунки. Майновий стан підприємства оцінюється з метою визначення стану активів, які характеризують виробничий потенціал підприємства. Для аналізу розраховують показники, представлені в таблиці 3.1. Таблиця 3.1 Розрахунок показників майнового стану Показники Базовий період Звітний період Рекомендоване значення Коефіцієнт зносу основних засобів Кз=95645/175005=0,5465 Кз=95690/175025=0,5467 Зменшення,