0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Леонардо Да Вінчі - титан епохи Відродження (ID:585908)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 14
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Життєвий шлях митця 2. Творчість Леонардо да Вінчі Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Відродження відноситься до повторного відкриття ідеалів класичної античності. Художники вже не думали про мистецтво античності. Тепер вони мали інструменти, технології, знання та впевненість, щоб творити у власному напрямку. Загалом епоха Відродження була революцією в реалізмі, коли художники та скульптори розробили нові методи, щоб зробити свою роботу більш реалістичною. Леонардо да Вінчі почав створювати свої найвідоміші роботи в 1480-х роках, тому більшість істориків мистецтва погоджуються, що 1480-ті були початком Високого Відродження. ........ 1. Життєвий шлях митця Позашлюбний син 25-річного нотаріуса сера П’єро та селянської дівчини Катерини Леонардо народився 15 квітня 1452 року у Вінчі, Італія, неподалік від Флоренції. Незабаром після народження над ним взяв опіку його батько. Виріс у будинку свого батька Вінчі, Леонардо мав доступ до наукових текстів, які належали родині та друзям. Він також ознайомився з давньою традицією живопису Вінчі, і коли йому було близько 15 років, його батько віддав його на учень у відому майстерню Андреа дель Веррокіо у Флоренції. Ще будучи учнем, Леонардо продемонстрував свій великий талант. Справді, його геніальність, проявляється в ряді творів, виготовлених майстернею Верроккіо в період з 1470 по 1475 рік. Наприклад, одним із перших великих успіхів Леонардо було намалювати ангела у «Хрещенні Христа» Верроккіо, і у Леонардо малюнок був набагато краще, ніж у його господаря. Верроккіо нібито вирішив навіть ніколи більше не малювати. Леонардо залишався в майстерні Верроккіо до 1477 року. Прагнучи заробити на життя та отримати нові виклики, він вступив на службу до герцога Міланського в 1482 ........ 2. Творчість Леонардо да Вінчі Леонардо да Вінчі не тільки італійський художник а й кресляр, скульптор, архітектор та інженер, чия майстерність та розум, можливо, більше, ніж будь-який інший діяч, уособлювали гуманістичний ідеал епохи Відродження. Загальна продуктивність Леонардо в живописі насправді досить мала; лише 17 картин, що збереглися, можна однозначно віднести до нього, і деякі з них незакінчені. Дві його найважливіші роботи – Битва при Ангіарі та Леда, жодна з них не завершена – збереглися лише в копіях. Але ці кілька творінь створили унікальну славу людини, яку Джорджо Вазарі у своєму «Фундаментальному житті найвидатніших італійських архітекторів, художників і скульпторів» (1550, 2-е видання, 1568) описав як засновника Високого Відродження. Твори Леонардо, не зачеплені перипетіями естетичних доктрин у наступні століття, виділялися в усі наступні періоди й у всіх країнах як неперевершені шедеври живопису. Численні відгуки про Леонардо, починаючи від Вазарі і закінчуючи Пітером Паулем Рубенсом, Йоганном Вольфгангом фон Гете і Еженом Делакруа, вихваляють, зокрема, дар висловлювання художника – його здатність виходити за рамки техніки та розповіді, щоб передати основне почуття емоцій. Надзвичайний талант художника, особливо його гострота спостережливості та творчої уяви, виявилися вже в ангелі, якого він доклав до «Хрещення Христа» Верроккіо: Леонардо наділив ангела природним рухом, подарував йому невимушену поведінку, і дав йому загадковий погляд, який одночасно визнає його оточення, залишаючись спрямованим усередину. У «Мадонні Бенуа» (1478–1480) Леонардо зумів надати традиційному типу картини новий, надзвичайно чарівний і виразний настрій, показавши немовля Ісуса, яке ніжно тягнеться до квітки в руці Марії. У портреті Джиневри де Бенчі (бл. 1474/78) Леонардо відкрив нові шляхи для портретного живопису своїм унікальним зв’язком близькості й відстані та блискучим відображенням світла й текстури. Він представив виснажене тіло