0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відповіді на екзаменаційні питання з Історії української літератури (60-80-ті рр. XX ст.) (ID:445904)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Література
Сторінок: 98
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Робота являє собою грунтовні та вичерпні відповіді на екзаменаційні питання з Історії української літератури 1. Літературний процес 60-х років ХХ ст. 2 Естетичні засади «шістдесятництва». 3.Василь Симоненко і „шістдесятництво”. 4. Життєва і творча біографія Василя Симоненка. 5.Мотиви лірики В.Симоненка. Жанрова та версифікаційна особливість поезії «Лебеді материнства». 4.Реалізм і психологізм оповідань та новел В.Симоненка. Широта тематики. 5.Казка про Дурила» Василя Симоненка. Алегоричність образів. 6.Балада – один з найулюбленіших поетичних жанрів І.Драча. Новаторство в жанрі балади. 7.Осмислення постаті Тараса Шевченка Іваном Драчем у поемі «Смерть Шевченка». 8.Поема „Чорнобильська мадонна” І.Драча: тема відповідальності за розвиток історії. Новаторське переосмислення образу матері 9.Збірка інтимної лірики Д.Павличка „Таємниця твого обличчя”. Образ коханої жінки. Продовження традицій І.Франка. 10.Дмитро Павличко. Композиційна, стильова та жанрова особливість збірок «Любов і ненависть», «Таємниця твого обличчя». 11.Пісенна творчість Д. Павличка. 12.Сонет і рубаї у творчості Д.Павличка. 1314.Мотиви лірики Ліни Костенко та її художня специфіка. 15.Проблематика роману Ліни Костенко «Маруся Чурай». Характеристика персонажів Марусі, Гриця. Ідейна спрямованість роману. 16.Образ Б.Хмельницького, доля України у віршованому романі „Берестечко” Ліни Костенко. 17.Мотив кохання, образ ліричної героїні у поезії Ліни Костенко. 18.Своєрідність інтерпретації проблеми зрадництва у «Думі про братів не азовських» Ліни Костенко. 19.Зміст доповіді Ліни Костенко «Геній в умовах заблокованої культури». 20.Тема митця і народу в поемі „Циганська муза” Ліни Костенко. Життєва драма поетеси Папуші. 21.Болючі роздуми Ліни Костенко над долею митця у ХХ ст. в поемі «Циганська муза». 22.Проблема національної свободи народу і моральної відповідальності лідера перед народом у романі „Берестечко” Ліни Костенко. 23.Поезія Миколи Вінграновського у контексті шістдесятництва. 24.. Засоби поетичного вираження, особливість індивідуального стилю М.Вінграновського. 25.Біографія Ірини Жиленко. Реценція себе самої та покоління «шістдесят у книзі спогадів І. Жиленко «HOMO FERIENS» («Людина святкуюча»). 26. Імпресіоністична розкутість, музична виразність лірики Ірини Жиленко 60-70-х років ХХ ст. 27. Українська література за кордоном у 60-х роках ХХ століття. Проблема традицій і новаторства (дискусія 1968 р.) 28. Нью-Йоркська група у контексті модернізму. 28.Творчість Емми Андієвської. 29. Творчість Б. Бойчука. 30. Поети Київської школи. Естетичні орієнтири. 31.Творчість поетів „київської школи”. 32. Василь Голобородько і постшістдесятники. Верлібр – основна поетична форма цього покоління. 33.Василь Стус. Збірка «Зимові дерева». Мотиви збірки та її стильові особливості. 34.Новелістика Олеся Гончара. Проблематика новел. 35. Гострота й актуальність роману „Собор” О.Гончара. Доля роману, його оцінка в критиці. 36. Людина і війна у творах О.Гончара. Новий погляд на події минулої війни („Людина і зброя”, „За мить щастя”). 37. Образ Єльки із роману « Собор» О. Гончара, його змістове наповнення. 38. Гострота та актуальність теми роману «Собор» О. Гончара, його проблематика. 39. Неореалізм роману Г. Тютюнника «Вир». Тема та ідея роману. Національно – визвольна боротьба на селі у 20-х р. ХХ ст. (за романом «Вир» Гр. Тютюнника. 40. Образ Тимка Вихора. Сюжетна лінія персонажа у романі «Вир» Гр. Тютюнника. Проблема штрафних батальйонів періоду II світової війни в СРСР (за романом «Вир» Гр. Тютюнника. 41.Творчість Григора Тютюнника в контексті „шістдесятників”. Аналіз новели «Три зозулі з поклоном». 42. Аналіз новели Гр. Тютюнника «Деревій». 43.Психологізм творів Григора Тютюнника. Аналіз новели «Оддавали Катрю». 44. Аналіз новели Гр. Тютюнника «Син приїхав». 45. Алегоричний зміст циклу оповідань В.Дрозда «Білий кінь Шептало». 46. Новелістика Є. Гуцала. 47. Химерна проза Василя Земляка. 48.Художнє висвітлення проблеми яничарства у романі «Мальви» Р. Іваничука. 49. Жанровий різновид роману Р. Іваничука „Мальви”. Проблематика та ідейна спрямованість роману «Мальви» Р. Іваничука. 50. Жіночі образи Роману «Мальви» Р. Іваничука.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Літературний процес 60-х років ХХ ст. Друга половина 50-х рр. стала поворотним пунктом у новітній історії літератури, кіно, живопису, інших видів мистецтва. Розриваючи сталінські ідеологічні пута, митці поверталися до осмислення і відображення загальнолюдських цінностей та ідеалів, до реальної людини з її багатогранними інтересами, запитами. Можливість мати власну, а не сформульовану в кабінетах чиновників від культури думку сприяла духовному розкріпаченню митців. Саме у цей час починається "новітнє українське" відродження. У літературу і мистецтво приходить блискуче, талановите покоління "шістдесятників". "Шістдесятництво" – прояв політичних форм опору різних соціальних верств населення існуючому режиму. Найактивніше і найширше у цьому русі брала участь творча інтелігенція, зокрема письменники, певною мірою художники, вчителі тощо. Вони виступали проти русифікації, ущемлення демократії, прав людини, нерівності в становищі республік, жорстокості суворо централізованої тоталітарної системи, недотримання існуючої Конституції, за свободу в питаннях художньої творчості. Це в кінцевому рахунку був опозиційний рух проти існуючої державності влади та характеру її діяльності.