0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Художньо-стильові особливості української прози 40-60-х рр. XX ст. (О. Гончар, В. Барка, У. Самчук, І. Багряний, Т. Осьмачка) (ID:445927)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Література
Сторінок: 35
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Олесь Гончар 1. Життєвий та творчий шлях О. Гончара. 2. Творчість Олеся Гончара на війні і про війну. 3.Мала проза. Новела «Модри Камень». Сюжет. Тема. Проблема. 4. Мова твору. Образи, їх творення. Стиль автора у новелі. 5. Тлумачення назви. Ідея твору. Критика про новелу. Василь Барка 1. Життєвий та творчий шлях митця. 2. Жанровий різновид роману «Жовтий князь». 3. Трьохплощинне розкриття змісту (теми): реалістичне зображення, метафізичний вимір, психологічні нариси. 4. Трагічна доля родини Катранників. Високі моральні якості Мирона Даниловича та Дарії Олександрівни. Образ Андрійка. Образи Отроходіна, Шкірятова. Конфліктна ситуація. 5. Ідейна спрямованість твору. 6. Прочитання назви твору та розкриття образу жовтого князя через художні деталі. 7. Осмислення трагедії українського народу 1932-33 рр. через біблійне пророцтво. 8. Стильові особливості роману. Улас Самчук 1. Самобутність постаті У. Самчука серед майстрів української прози. Життєвий і творчий шлях письменника. 2. Змалювання національної трагедії – голодомору 1933 року – в романі «Марія» (1933). 3. Неореалізм У. Самчука та побутописання українського селянства. Показ деформації українського національного характеру під впливом більшовицької ідеології. 4. Принципи художньої агіографії, наближення ключового образу Марії до біблійного і водночас піднесення його до рівня символу України. 5. Український вітаїзм у поетиці У. Самчука. Іван Багряний 1. Трагічність долі письменника. Автобіографізм романної прози митця. 2. Образ сильної людини в романах І. Багряного. Вплив філософії Ф. Ніцше за концепцію людини у творчості І. Багряного. 3. Жанр, сюжет та система образів у романі «Тигролови». Україна й українці в романі. Образ Григорія Многогрішного. Роль художньої деталі. Фольклорна традиція в романі. 4. Стильові особливості романної прози І. Багряного (неоромантизм, експресіонізм, екзистенціалізм). 5. Романи Івана Багряного «Тигролови», «Сад Гетсиманський» - виклик радянській системі нищення людини. Тодось Осьмачка 1. Життя і творчість Тодося Осьмачки в умовах радянської дійсності і в еміграції. 2. Художньо-стильові особливості прози Тодося Осьмачки. 3. «Старший боярин» у контексті інших творів Т. Осьмачки ( «План до двору», «Ротонда душогубців»). 4. Особливості характеротворення, проблематика роману, образи-символи, мотиви і настрої. 5. Доля людини і доля нації у романі. 6. Чи можете роман «Старший боярин» назвати художнім відкриттям в українській літературі XX ст.? 7. Загальна характеристика творчого почерку митця та зокрема у романі «Старший боярин».
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналіз роману «Жовтий князь» підтверджує полістильову спрямованість творчості В. Барки, у якій переважають символістські та необарокові ознаки поряд із реалістичними. Однією з стилістичних особливостей роману є балансування на межі прозового і поетичного мовлення, балансування на межі між конкретно-чуттєвим сприйняттям і його абстрактно символічним-узагальненням. Автор широко використовує церковну лексику ( саван, янгол, храм та ін.) для означення руйнованого більшовизмом християнського світоладу. Представлена в романі й побутова лексика та означають: селянську їжу (корж, паляниці), житло та будівлі ( глинище, клуня, комора, покуття, призьба, світлиця), меблі (лава), посуд (глечик, кухоль), одяг (картуз), знаряддя праці ( жниварка), характерна для життя українців початку 1930-х років. Використовує автор і політичну лексику для створення відчуття певної епохи, часу, місця дій у романі: активіст, куркуль, тисячники та ін. У романі автор використовує різновиди художніх тропів: власне епітетів, метафори, порівняння тощо, наділених іншою функцією, ніж у поезії. У романі наявна велика кількість мікротекстів: у селян – вони стислі, лаконічні, побудовані з простих чи складних неускладнених синтаксичних конструкцій. Це наближає мову персонажів до розмовної, передає відтінки їхніх переживань, почуттів. Весь текст роману перейнятий зверненням до Біблії. На початку твору – це оповідь про перший гріх на землі – братовбивство. Назва твору – алюзія: у Біблії зустрічається «дівчина з жовтим волоссям», втілюючи в собі людські гріхи.