0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЖАНРОВИЙ АНАЛІЗ РОМАНІВ ІВАНА ФРАНКА В ШКОЛІ (ID:528391)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Література
Сторінок: 90
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ І. Інтелектуально-пізнавальне осягнення феномену Івана Франка – дидакта й художника-романіста……………………… 13 І.1. Іван Франко і «найактуальніші ділянки нашої освітньої ниви» (Іван Денисюк)………………………………………………………………..13 І.2. Критико-літературознавче осмислення творчості Івана Франка як майстра романної форми……………………………………………………..19 Висновки до розділу І………………………………………………….25 РОЗДІЛ ІІ. Жанрова своєрідність романів Івана Франка………27 ІІ.1. Іван Франко – новатор креативної, неординарної, різнобічної методики аналізу художнього твору………………………………………...27 ІІ.2. «Жанр – література в мікроскопі» (Григорій Грабович)……….30 ІІ.3. Характеристика аналітичного жанрового мислення Івана Франка ІІ.4. Нормативні та індивідуальні ознаки жанрової організації програмових романів Івана Франка……………………………………........34 Висновки до розділу ІІ………………………………………………...44 РОЗДІЛ ІІІ. Навчання старшокласників жанровому аналізу романів Івана Франка ……………………………………………………...47 ІІІ.1.«Велика проза» Івана Франка у шкільному навчанні: ХХ – ХХІ століття………………………………………………………………………..47 ІІІ.2. Жанровий аналіз романів в межах факультативного курсу «Сучасне франкознавство»…………………………………………………..59 ІІІ.3. Осмислення уривків із роману «Не спитавши броду» для профільного та професійного самовизначення старшокласників…………72 Висновки до розділу ІІІ………………………………………………..84 ВИСНОВКИ…………………………………………………………...86 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………90
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дипломної роботи. Одним із завдань вивчення української літератури в закладі загальної середньої освіти є поетапне формування вмінь учнів сприймати, інтерпретувати, аналізувати програмові художні твори; опановувати різноманітні алгоритми розкодування смислів прочитаного, осягнення неповторної авторської картини мистецького світу, самобутності індивідуального стилю, з метою удосконалення читацької компетентності, усвідомлення творчості насамперед вітчизняних письменників-класиків як знакового естетичного феномену, їх внеску у національну та світову культуру. Як зазначає методист О. Косенко, «аналіз художнього твору завжди викликав чимало проблем і труднощів у викладачів, що працюють у царині літератури», вчитель-словесник щодня вирішує проблеми: «як побудувати» аналіз художнього твору, які «шляхи» обрати, як «формувати навички аналізу»; хоч цими питанням постійно переймаються «викладачі, вчителі, методисти /…/, повного вирішення проблеми наука не дає. /…/ беззаперечним є той факт, що багато викладачів не володіє належним чином теоретичними основами аналізу того чи іншого твору. Робота з текстом часто підмінюється переказом, вибірковим читанням окремих епізодів, переглядом кінофільмів» [Цит за: 59]. У теорії літератури досі існують незбіжності, різні оцінки, тлумачення «неканонічних» великих епічних форм. Пошуки чітких загальноприйнятих жанрових визначень ускладнюють: відсутність чіткої структури роману, своєрідна композиція тощо. У ХХІ столітті традиційні романні жанрові форми, жанрові матриці зазнають кардинальних модифікацій.