Романи Івана Франка 90-х років ХIХ століття: проблематика та художня специфіка (ID:528403)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
Вступ ...................................................................................................................... 3
Розділ І Поетика системи образів-персонажів ................................................... 6
1.1 Творча історія романів ................................................................................... 6
1.2 Особливості поетики системи образів-персонажів ......................................8
Розділ II Жанрово - композиційні особливості творів „Для домашнього огнища" та „Основи суспільності" ............................................................................ 23
2.1 Композиційні особливості та генеалогічна природа твору „Для домашнього огнища".................................................................................................... 23
2.2 Особливості побудови сюжету та жанрова своєрідність твору „Основи суспільності"................................................................................................................. 35
Завдання з цивільної безпеки .......................................................................... 56
Розділ III Цивільна безпека …………………………………...………………57
3.1 Евакуація людей із будівель та приміщень………………………………. 57
3.2 Вимоги безпеки щодо організації робочого місьця вчителя……………. 59
3.3 Організаційні заходи профілактики виробничого травматизму……….. 61
Висновки.............................................................................................................. 62
Список використаної літератури ................................................................... 65
Зразок роботи
Письменник - гігант. Будівничий величного храму української літератури. Поет, прозаїк, драматург, критик, публіцист, учений, філософ і політик. Це - Іван Франко. Його порівнювали з багатострунним інструментом. Гучно рокотали ці струни, але були спроможні й на тихі ніжні ноти інтимної лірики. Його називали каменярем, але він не тільки джаганом рубав скелі, а й камінними брилами мостив тверді, тривкі магістралі прогресу. Був будителем мас і учителем мас.
Актуальність теми. Незважаючи на те, що Франкова проза останнім часом стала об'єктом ґрунтовних різноаспектних студій (праці Т. Гундорової [9, 10], Б. Кир'янчука [23, 24, 25], Т.Пастуха [35], М. Ткачука [45, 46], А. Швеця [60] та інших), чимало питань, що стосуються її, потребують глибшого осмислення та нового прочитання. Зокрема, наше дослідження буде спрямоване ґрунтовно розкрити поетику системи образів-персонажів творів Івана Франка „Для домашнього огнища" та „Основи суспільності", а також їх композиційні особливості та генеалогічну природу. Гортаючи сторінки критичної літератури в яких йдеться про велику прозу Івана Франка, зустрічаєш проблему невизначеності або ж навіть наукової дискусійності, стосовно окреслення жанрової специфіки цих творів. Кожен дослідник по-своєму трактує генеалогічну природу. Тому я спробую дослідити ці думки й визначити єдино правильну.
Інші роботи з даної категорії: