0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка логістичної стратегії обслуговування споживачів компанії ДТЕК (ID:368160)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 18
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 1.Аналіз діяльності підприємства 4 2.Сегментація споживачів компанії «ДТЕК» 7 3.Аналіз ланцюга обслуговування споживачів 11 4.Визначення існуючого рівня обслуговування 12 5.Визначення оптимального рівня обслуговування 14 6.Розробка рекомендацій з удосконалення обслуговування споживачів 16 Висновок 17 Список використаних джерел 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Об’єктом дослідження даної курсової роботи є система логістичного обслуговування на підприємстві «ДТЕК»: її основні завдання, якість роботи, рівень логістичного обслуговування споживачів, основні показники успішності та головні переваги і недоліки. Мета курсової роботи – досягнення самостійності у вирішені основних завдань логістичного обслуговування на базі практичних і теоретичних знань з дисципліни «Логістичне обслуговування». Завдання курсової роботи: -аналіз діяльності підприємства та його відділів; -визначення основних клієнтів компанії, їх сегментація на основі ABCXYZ аналізу; -визначення та обґрунтування найбільш значимих послуг, для найбільш прибутковішого сегменту клієнтів; -розрахунок оптимального рівня обслуговування; -виявлення недоліків по роботі зі споживачами та надання рекомендацій, щодо їх уникнення. Тема курсової роботи є актуальною для компанії «ДТЕК», бо надає можливість оцінити рівень логістичного обслуговування її споживачів, виявити «вузькі» місця та розробити можливі шляхи їх уникнення. 1.Аналіз діяльності підприємства ДТЕК є ключовим гравцем вугільної галузі України. Виробничі потужності сегмента вуглевидобутку ДТЕК представлені шістьма найбільшими підприємствами галузі – ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (10 шахт), ТОВ « ДТЕК Добропіллявугілля» (5 шахт), ТОВ «ДТЕК Ровенькиантрацит» (6 шахт), ТОВ «ДТЕК Свердловантрацит» (5 шахт), ПАТ «ДТЕК Шахта Комсомолець Донбасу»(1 шахта) та ТДВ «Шахта «Білозерська»(1 шахта). Крім того, до сегмента збагачення входять 11 збагачувальних фабрик. ДТЕК видобуває енергетичне і коксівне вугілля, яке збагачується на власних підприємствах. Компанія пропонує широку лінійку товарної продукції, яка включає в себе вугільні концентри для енергетичних цілей і на коксування, а також сортове паливо для комунально-побутових потреб. Підприємства сегмента видобутку і збагачення вугілля ДТЕК характеризуються високою ефективністю виробничих процесів. У порівнянні з іншими підприємствами галузі, вони демонструють вищу продуктивність праці при низькій собівартості видобутку і збагачення. ДТЕК – найбільша приватна вертикально-інтегрована енергетична компанія України. Підприємства ДТЕК формують виробничий ланцюжок від видобутку і збагачення вугілля до генерації й постачання електроенергії. На сьогодні Компанія повністю забезпечує свої генеруючі активи власним вугіллям. Вертикальна інтеграція ДТЕК, поряд з вигідним географічним розташуванням її активів, дозволяє Компанії гарантувати якість і надійність всього виробничого ланцюжка, а також успішно управляти ефективністю та контролювати весь ланцюжок створення вартості. Перевагою вертикальної інтеграції бізнесу є можливість зниження бізнес-ризиків галузевих блоків Компанії. Перехід до вертикально-інтеграційної моделі розпочався ще в 2005 році, коли на базі асоціації ДТЕК була створена керівна компанія Корпорація «ДТЕК». Згодом було створено Корпоративний центр (ТОВ «ДТЕК»), що відповідає за фінансові та виробничі результати. На всіх підприємствах ДТЕК були впроваджені єдині управлінські процеси. Це дозволило налагодити ефективну роботу між усіма структурними підрозділами підприємств компанії. Вертикальна інтеграція – одна з головних конкурентних переваг Компанії на ринку. Стратегія розвитку ДТЕК передбачає збереження збалансованого ланцюжка вугілля-генерація-дистрибуція. Перспективним напрямком у розвитку вугільної та електроенергетичної галузей Україні є вихід на ринки СНД і Європи. Нарощування трейдингових операцій усередині країни і за її межами, а також зміцнення позицій Компанії на українському і зарубіжних ринках вугілля та електроенергії – одне з пріоритетних завдань, що стоять перед ДТЕК. Реалізацією цього завдання у складі ДТЕК займаються ТОВ «ДТЕК Трейдинг» і ТОВ «ДТЕК Пауер Трейд». Перша здійснює експортне постачання вугільної продукції, а друга відповідає за розвиток експорту і торгівлі електроенергією на ринках Європи і СНД. ТОВ «ДТЕК Трейдинг» створене в 2009 році. Головне завдання – зміцнення ринкових позицій ДТЕК на зовнішніх і внутрішніх ринках вугілля та створення довгострокових відносин з генеруючими та промисловими компаніями всередині і за межами України. Вугілля, що експортується «ДТЕК Трейдинг», споживають електростанції, коксохімічні й металургійні комбінати в Україні, а також електростанції і промислові підприємства в Туреччині, Польщі, Болгарії, Румунії. Виробничі активи сегмента продажу і постачання електроенергії представлені ТОВ «ДТЕК Високовольтні мережі», ПАТ «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля», ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» (ДТЕК володіє 51,5 % акцій), ПАТ «ДТЕК Донецькобленерго» (ДТЕК володіє 71,34% акцій), ПАТ «ДТЕК Крименерго» (ДТЕК володіє 57,49% акцій) та компанією ПАТ «Київенерго» (ДТЕК володіє 72,39% акцій). Мережі підприємств ТОВ «ДТЕК Високовольтні мережі», «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля», ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» та «ДТЕК Донецькобленерго» розташовані в промислово розвинених регіонах України: Донецькій і Дніпропетровській областях. «Київенерго» забезпечує повний цикл енергопостачання міста Києва. Сукупна довжина мереж сегмента продажу та постачання електроенергії ДТЕК складає 158,7 тис. км, а загальна трансформаторна потужність підприємств складає понад 37,5 тис. МВА. ТОВ «ДТЕК Високовольтні мережі», «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля», ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго», «ДТЕК Донецькобленерго», ПАТ «ДТЕК Крименерго» та ПАТ «Київенерго» закуповують електроенергію на оптовому ринку України і здійснюють постачання кінцевим споживачам – металургійним, вугільним, машинобудівним підприємствам Донбасу, а також населенню. Крім постачання електроенергії підприємства сегмента продажу і постачання електроенергії ДТЕК займаються проведенням випробувань енергетичного обладнання, проектуванням інженерних мереж, а також надають послуги монтажу, налагодження, ремонту електрообладнання та проводять будівельно-монтажні й пусконалагоджувальні роботи. Компанії сегмента продажу й постачання електроенергії ДТЕК реалізують низку інвестиційних проектів, спрямованих на підвищення ефективності виробничих потужностей, підключення нових споживачів і зниження втрат. Компанія «ДТЄК» є досить масштабною і охоплює значну кількість енергетичних підприємств. Деякі з них займаються генерацією і продажем енергії за своїм територіальним розташуванням, та на експорт. ДТЕК розвиває систему корпоративного управління відповідно до найкращих світових стандартів і практик. Структура корпоративного управління ДТЕК формується трьома ланками: холдинговою компанією (DTEK Holdings BV, Нідерланди) – корпоративним центром (ТОВ «ДТЕК») і виробничими підприємствами.(Рис.1.1) Рис.1.1 Структура корпоративного управління компанії ДТЕК Така структура забезпечує ефективну і прозору систему управління й володіння корпоративною власністю, створює механізми прийняття і трансляції стратегічних рішень відповідно до найкращої світової практики, підвищує конкурентоспроможність і акціонерну вартість ДТЕК. Вищим органом управління ДТЕК є Загальні збори акціонерів. Наглядова рада Компанії, що призначається акціонерами, забезпечує стратегічне управління та контроль над діяльністю виконавчого органу – Правління, яке здійснює поточне керівництво ДТЕК і реалізує завдання, поставлені перед ним акціонерами та Наглядовою радою. 3.Аналіз ланцюга обслуговування споживачів На основі попередньо проведеного АВСXYZ аналізу визначено, що категорія споживачів груп ВX, BY, BZ є прибутковою, але потребує вдосконалення системи обслуговування, для переходу в групи А. Розглянемо процес обслуговування споживачів за такими етапами: 1.Планування замовлень. 2.Передача замовлень. 3.Обробка замовлень. 4.Доставка. Планування замовлень в компанії «ДТЕК» проводиться на основі прогнозних показників, що враховують дані попередніх періодів та майбутніх продажів компанії. Виходячи зі специфіки роботи компанії та товару, що вона продає усі замовлення у плановому періоді є передбаченими і їх негайне збільшення дуже низьке. Це зумовлено тим, що електроенергія дуже своєрідний товар, тому фактом її замовлення є довгостроковий контракт на безперебійне постачання. Основним логістичним завданням тут є правильне транспортування і забезпечення надійності мережі. Передача замовлень виконується 3 способами: поштою відправляються основні договірні документи, що свідчать про офіційний факт замовлення, електронною поштою відправляються супроводжувальні документи, що містять у собі дані про обсяг замовлень, детальний календарний план та реквізити сторін угоди, факсом відправляються термінові документи або повідомлення, пов’язані із виконанням замовлення. Обробка замовлень фактично відбувається ще до того, як замовлення офіційно оформлюється. Це зумовлено насамперед тим, що енергія передається високовольтними станціями і мережами кабелів, що з’єднуються між собою. В залежності від обсягу замовлення попередньо прораховується можливість його виконання і ціна постачання енергії. Звичайно, енергія – це ресурс, який повинен бути постійно і мати при цьому не високу ціну, тому швидкість каналу передачі та близькість замовника до ТЕС сприяють якісному обслуговуванню споживачів енергії. Після фактичного отримання замовлення відбувається також перевірка інформації на точність, відповідність умовам і строкам. Доставка відбувається безперебійно в тій кількості, яка необхідна споживачу, згідно угоди. Тарифи на електроенергію для населення частково регулюються державою, певна частка витрат покривається за рахунок продажу енергії промисловим підприємствам і експорту. Доставка енергії за кордон відбувається з’єднаною мережею ліній з різними державами Східної і Центральної Європи та країн СНД. Ступінь задоволення очікувань споживачів за часом виконання замовлення можна визначити наступним чином: Т= 1/n ∑_(i=1)^n▒tочі/tфакт*100% Тобто, Т= 1/5*((10/11)+(2/2)+(5/5)+(4/5)+(10/12))*100% = 0,908 = 90,8% Рівень безпретензійної роботи є протилежним до значення рівня отримання претензій, та визначається за наступною формулою: Y=(Q_викон-Q_пр)/Q_викон *100% Тобто, Y= (83-17)/83*100% = 79,5% Гнучкість і адаптованість визначає здатність компанії змінювати склад логістичних операцій і пристосовуватися до потреб клієнта. Визначається за формулою: F=Q_викон/Q_зверт *100% Тобто, F= 83/140*100% = 59,3% Ціновий показник характеризує вартісну доступність певного виду послуг і визначається за наступною формулою: Ц= 1/n ∑_(i=1)^n▒C_(оч i)/C_(факт i) *100% Тобто, Ц= 1/5*((18/20)+(60/60)+(170/170)+(200/220)+(80/80))*100% = 96,2% Розрахунок існуючого рівня обслуговування споживачів проводимо за допомогою інтегрального критерію обслуговування, що знаходиться за формулою: S^інт=√(m&Т*Ц*F*Y) Тобто, S^інт=∜(96,2*59,3*79,5*90,8)=80,1% Отже, на основі проведених розрахунків і отриманого інтегрального критерію можна сказати, що існуючий рівень обслуговування на підприємстві становить 80,1% із 100% можливих. Це досить високий показник рівня обслуговування, але необхідно прагнути підвищувати його і шукати проблемні місця, що знижують цей показник. Так бачимо, що рівень гнучкості і адаптованості має показник у 59,3%, і є найнижчим серед аналізованих критеріїв. Підприємству потрібно приділити увагу своєму пристосуванню до потреб споживачів, можливо створювати певні індивідуальні проекти для обслуговування найбільш прибуткових клієнтів. Рівень безпретензійної роботи складає 79,5%, це означає, що підприємству необхідно підвищувати якість своїх послуг і слідкувати за всіма відхиленнями, що можуть виникнути у роботі, для вчасного їх уникнення. Також зменшенню кількості претензій може сприяти автоматизація робочого процесу, що дає змогу швидко аналізувати усі операції.