0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження ринку. (ID:1030612)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 3
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1) Маркетингова інформаційна система (МІС) та її роль на підприємстві; 2) Сутність та необхідність маркетингових досліджень: 3) Методика проведення маркетингових досліджень (МД); 4) Сегментація та вибір цільового ринку.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетингова інформаційна система (МІС): осередок знань для прийняття ефективних маркетингових рішень Маркетингова інформаційна система (МІС) – це система, яка збирає, аналізує та надає інформацію, необхідну для прийняття ефективних маркетингових рішень. Вона відіграє важливу роль у сучасному бізнесі, допомагаючи компаніям: Краще розуміти своїх клієнтів: МІС може допомогти компаніям збирати дані про потреби, вподобання та поведінку своїх цільових аудиторій. Ці дані можуть бути використані для розробки більш ефективних маркетингових кампаній та продуктів. Оцінювати ринкові можливості: МІС може допомогти компаніям відстежувати тенденції ринку, ідентифікувати нові можливості та оцінювати потенційну прибутковість нових продуктів чи послуг. Конкурувати більш ефективно: МІС може допомогти компаніям збирати інформацію про своїх конкурентів, їхні продукти та ціни. Ця інформація може бути використана для розробки конкурентних стратегій та покращення власних продуктів та послуг. Приймати обґрунтовані маркетингові рішення: МІС може допомогти керівникам приймати більш обґрунтовані маркетингові рішення, ґрунтуючись на даних, а не на інтуїції чи припущеннях.