0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз українського ринку пива (ID:179982)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 10
Рік виконання: 2010
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Зміст: 1. Назва ринку, класифікація за видом економічної діяльності. 2. Товар як продукт діяльності. 3. Межі товарного ринку. 4. Суб’єкти товарного ринку. 5. Державне регулювання: форми та напрями. 6. Виробництво і пропозиція.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Назва ринку, класифікація за видом економічної діяльності Класифікація за КВЕД: Секція: D (Переробна промисловість) Підсекція: DA (Виробництво харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів) Розділ: 15 (Виробництво харчових продуктів, напоїв) Клас: 15.9 (Виробництво напоїв) Підклас: 15.96.0 (Виробництво пива) Цей підклас включає також виробництво безалкогольного або слабоалкогольного пива. 2. Товар як продукт діяльності Товар, що пропонується на розгляд – пиво, відповідно, галузь – пивоварна галузь в Україні. Пиво (крім безалкогольного) за чинним законодавством (див. пункт 5) прирівняний до алкогольних напоїв, що означає введення відповідних заборон на нього, що діють у відношенні до сильно алкогольних напоїв. Функціональне призначення пива – його вживання, в основному під час відпочинку. Основними замінниками пива є слабоалкогольні напої, проте вони виробляються тими ж пивоварними заводами, та безалкогольні напої, що частково теж виробляються на пивоварнях. Історія свідчить про те, що у Радянському Союзі серед спиртних напоїв переважало вживання горілки. Тим більше у великих дозах. Як свідчить статистика, після розпаду держави, така звичка залишилася і на відміну від розвинених країн в Україні більша частина споживання припадала саме на горілчані вироби, а не на пиво (див. графік). У 2007 році відбулося «зрівняння» споживання горілки та пива в абсолютних літрах (1 абсолютний літр для пива = 20 літрам пива, 1 абс. літр для горілки = 2,5 літрів горілки). Таким чином, засвідчується підвищення культури споживання спиртних напоїв в Україні. До того ж підвищення в 2,5 разів акцизів на горілку відкриває потужні потенціальні можливості для підвищення попиту на пиво.
Інші роботи з даної категорії: