0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинговий потенціал маркування харчових продуктів на сучасному ринку (ID:180145)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 33
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичні засади вивчення маркетингового потенціалу маркування 1.1 Маркування харчових продуктів: поняття та види маркування 1.2 Нормативні вимоги до маркування харчових продуктів Розділ ІІ. Дослідження маркетингового потенціалу маркування харчових продуктів 2.1 Вплив маркування на споживачів 2.2 Дослідження маркетингового потенціалу маркування та рекомендації Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04