Маркетингове середовище підприємства (ID:342074)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕРЕДОВИЩА МАРКЕТИНГУ. 5
1.1. Сутність маркетингового середовища 5
1.2.Структура маркетингового середовища підприємств 6
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА 9
2.1. Фактори і показники маркетингового макросередовища 9
2.2. Фактори і показники маркетингового мікросередовища 15
РОЗДІЛ 3. ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 21
3.1. Виявлення нових тенденцій розвитку маркетингового середовища 21
3.2 Етичні проблеми вивчення маркетингового середовища. 24
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Зразок роботи
Маркетинг є однією з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності.
Мета маркетингу – це підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу призведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. Одним з ключових понять маркетингу є поняття маркетингового середовища.
Маркетингове середовище являє собою сукупність суб'єктів і факторів, активно діючих і впливаючих на кон'юнктуру ринку і ефективність діяльності суб'єктів маркетингу.
Темою даної роботи є маркетингове середовище підприємства. На сьогоднішній день ця тема є дуже актуальною, тому що діяльність будь-якого підприємства, що не проаналізував маркетингове середовище, може привести до його ліквідації. Уміння виділити і проаналізувати елементи організації та зовнішні чинники є запорукою успіху фірми. Для вироблення маркетингової стратегії в рамках підприємства, фірми або компанії важливий аналіз навколишнього середовища маркетингу.
Маркетингове середовище формується з безліч діючих на компанію або підприємство факторів, які впливають на всю їх діяльність. Маркетингове середовище містить як можливість, так і загрозу для діяльності компанії. Будь-яка організація знаходиться і функціонує в середовищі. У маркетингу під середовищем організації розуміється наявність умов та факторів, які впливають на функціонування фірми і вимагають прийняття управлінських рішень, спрямованих на їх управління або на пристосування до них. Кожна дія всіх без винятку організацій можливо тільки в тому випадку, якщо середовище допускає його існування.
Мета даної роботи полягає в теоретичному обгрунтуванні основних понять і методологічній розробці основних рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності шляхом впливу на маркетингове середовище підприємства. Для вирішення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
- вивчити теоретичні основи середовища маркетингу;
- дослідити тенденції розвитку маркетингового середовища;
- визначити зміни маркетингового середовища в сучасних умовах.
Дана робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений знайомству з поняттям «маркетингового середовища», його сутність і структура на підприємстві. У другому розділі оцінюється тенденції розвитку маркетингового середовища. Третій розділ розкриває зміни маркетингового середовища в сучасних умовах.
Методи дослідження: статистичний, описовий, метод порівняння. При написанні курсової роботи були використані матеріали навчальної літератури, підручники з маркетингу, періодичні матеріали з маркетингу, інтернет ресурси і інша додаткова літера.
Інші роботи з даної категорії: