0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМУВАННЯ ПАРФУМІВ У РІЗНИХ ВИДАХ ЗМІ (ID:347890)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Джерела дослідження реклами у ЗМІ 6 1.1. Реклама у ЗМІ: проблема вивчення, типологія 6 1.2. Дослідження реклами парфумів 10 1.3. Специфіка рекламування парфумів у різних видах ЗМІ 16 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз реклами відомих брендових парфумів у ЗМІ. 24 2.1. Особливості рекламування трилогії ароматів «Today.Tomorrow.Always» компанії Avon 24 2.2. Специфіка реклами аромату «Mon Guerlain Florale» 29 2.3. Аналіз реклами нішевих ароматів «Bois d’Hadrien» парфумерного будинку «Annick Goutal» 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46 АНОТАЦІЯ……………………………………………………………………...50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. У сучасному суспільстві відбувається активна конкурентна боротьба серед парфумних брендів за аудиторію та місце на ринку. Причиною є поява великої кількості парфумів для усіх верств населення: від малозабезпечених до заможних. І для того, щоб завоювати довіру аудиторії та збільшити кількість продажів відомі парфумні бренди почали активно рекламувати свою продукцію не шкодуючи ні зусиль, ні коштів. Зазвичай парфуми рекламують за допомогою засобів масової інформації. Адже призначення ЗМІ полягає у тому, щоб розповсюдити інформацію про новий продукт та нагадати про вже відомий. ЗМІ є ефективним інструментом для рекламування парфумів. Питаннями покращення реклами парфумів у ЗМІ та, загалом, реклами в засобах масової інформації займалися вітчизняні та іноземні науковці. Велику теоретичну та практичну актуальність мають праці Г. Почепцова, Ю. Миронова, Р. Крамара, К. Хопкінса, И. Грошева. Проте ця тема вимагає постійного спостереження та переосмислення. Мета дослідження – проаналізувати поняття реклами в ЗМІ, його роль у просуванні парфумів; розглянути особливості рекламування брендових парфумів у ЗМІ. Відповідно до зазначеної мети виникає необхідність вирішення таких завдань: - з’ясувати джерела дослідження реклами в ЗМІ, типологію та особливості використання; - визначити особливості рекламування парфумів та поширення їх через медіаканали; - проаналізувати специфіку реклами відомих брендових парфумів за класами; Об’єкт дослідження – реклама парфумів «Today. Tomorrow. Always» компанії Avon, «Mon Guerlain Florale» парфумерного будинку Guerlain та «Bois d’Hadrien» нішевого бренду Annick Goutal. Предмет дослідження – комплекс рекламних заходів, що використовують парфумерні бренди для просування своїх ароматів. Методи дослідження. Використано історичний метод для вивчення праць щодо розвитку реклами в ЗМІ; метод класифікації для поділу парфумів на основі загальних для них ознак. Джерела дослідження. Серед досліджень, присвячених розвитку реклами парфумів у ЗМІ, інтерес становлять праці науковців В. Музиканта, Г. Щепилової, Ю. Миронова. Вивчення реклами в засобах масової інформації, як невід’ємної складової ефективного просування товарів та послуг займаються А. Бойко та Т. Дейнекіна. Важливим джерелом є праця І. Грошева, який досліджував образ жінок в рекламі. Дж. Браянт та С. Томпсон з’ясовували вплив засобів масової інформації на свідомість аудиторії. Важливими джерелами у роботі виступають праці Р. Харріса «Психологія масових комунікацій» та В. Божкової «Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії». Оцінкою ефективності реклами займався А. Назайкін. Наукова новизна кваліфікаційної роботи. У роботі доповнено дослідження особливостей рекламування парфумів у ЗМІ, вперше проаналізовано специфіку рекламування брендових парфумів за класами. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. У роботі використано значний фактичний матеріал. На його основі зроблено відповідні узагальнення та висновки. Дослідження покликане дати уявлення про рекламу у ЗМІ та особливості рекламування парфумів на прикладі парфумерних брендів Avon, Guerlain та Annick Goutal. Одержані результати сприятимуть дослідженню історії реклами у ЗМІ, доповнюють здобутки науковців у вивченні реклами парфумів. Результати досліджень можуть використовуватися для подальшої розробки питань, пов’язаних з підготовкою рекламістів, які спеціалізуються на рекламуванні парфумів у ЗМІ.
Інші роботи з даної категорії: