0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аромамаркетинг (ID:392747)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 6
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
1.Що таке аромамаркетинг або як запахи впливають на попит? 2.Як застосовується аромамаркетинг? Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Нюх— це найдавніше із чуттів і найважливіше, а нюхові нейрони, до речі, єдині із всіх нервових клітин, які здатні відтворюватись. Не дивно, що ці дивні якості людського організму стали використовуватися при маніпуляції поведінкою покупців [2]. Вже доведено на практиці – аромат в торговому залі суттєво впливає на реакції покупця. Вплив відбувається на підсвідомому рівні, що суттєво збільшує ефективність використання слухових та зорових каналів сприйняття споживача [2]. Аромамаркетинг - це новий напрямок в рекламі, який вже встиг підтвердити свою дієздатність за кордоном, але у нас поки залишається рідкісним нововведенням [1].
Інші роботи з даної категорії: