0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ЕТАПИ ЗДІЙСНЕННЯ (ID:594700)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 23
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП…………………………………………………………………………………..3 1. Суть маркетингових досліджень…………………………………………………….5 2 Види маркетингових досліджень…………………………………………………….8 3 Методика проведення маркетингових досліджень………………………………..10 4 Роль та необхідність маркетингових досліджень …………………………………14 5. Специфічні риси маркетингу в Україні ……………………………………...........18 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………...21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………….………………….23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Маркетинг супроводжує товар на всьому шляху процесу створення, визначення ціни, стратегії збуту і просування. 2. У розвиненій ринковій економіці існує безліч типів підприємств, але жодне з них не може обійтися без маркетингового дослідження. 3. Маркетингові дослідження – це аналітичний процес, який містить постановку проблеми, збирання й обробку необхідної інформації й розробку рекомендацій щодо вирішення проблеми, вдосконалення маркетингової діяльності організації 4. Метою маркетингових досліджень є забезпечення підприємств надійною і достовірною інформацією про ринок, структуру і динаміку попиту, смаки і бажання споживачів, створення асортименту, що відповідає вимогам ринку і що задовольняє попит краще ніж товар конкурента.