Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Ефективна рекламна діяльність є ключовим чинником успішної та прибуткової діяльності підприємства. Для досягнення мети реклами - збільшення продажів, підвищення обізнаності та покращення іміджу компанії - необхідно правильно планувати та використовувати наявні ресурси.
З появою нових рекламних каналів щороку, вибір правильного каналу має велике значення. Зі зростанням конкуренції на ринку, реклама стає важливим інструментом для привертання уваги споживачів та збільшення продажів.
Для досягнення позитивного результату від рекламної діяльності, необхідно проводити актуальні кампанії, використовувати широкий спектр маркетингових інструментів та аналізувати ефективність заходів для підвищення ефективності рекламних кампаній.
Аналіз досліджень і публікацій з проблеми. Питанням розвитку рекламної діяльності підприємства присвячено значну кількість наукових праць відомих вчених, зокрема: Дж. Бернета, Ф. Джефкінса, В.Л. Музиканта, Ф.Г. Панкратова, Н.С. Пушкарьова, І.Я. Рожкова, О.А. Феофанова, А.В. Вовчака, С.С. Гаркавенко та інші. Питанню оцінювання ефективності реклами приділена увага в роботах фахівців з маркетингу: П. Дойля, Дж.Ф. Джоунса, Д. Аакера, Р. Батра, Дж. Майерса, Д. Огілві, Ф. Котлера, А. Кутлалієва, О. Попова, Є. Голубкова. Хоча існує значна кількість наукових досліджень на дану тему, проте все ще є недостатньо вивчених аспектів як у теоретичній, так і в практичній сферах.
Мета та завдання роботи. Основною метою дослідження є дослідження теоретико – практичних аспектів організації діяльності рекламного відділу мережі магазинів «EVA» , виявлення її основних проблем та напрямів її удосконалення.
Для даної мети потрібно вирішити наступні завдання:
- розкрити суть рекламної діяльності підприємства,
- описати засоби та інструменти рекламної діяльності підприємства,
- з’ясувати підходи до оцінки рекламної діяльності,
- провести загальну характеристику діяльності мережі магазинів «EVA»,
- дослідити організацію рекламної діяльності мережі магазинів «EVA».
Об’єкт дослідження. Об‘єктом дослідження є процес організації діяльності рекламного відділу мережі магазинів «EVA».
Предмет дослідження. Предметом дослідження є рекламна діяльність мережі магазинів «EVA».
Методи дослідження. Під час нашого дослідження було застосовано такі методи, як: монографічний, порівняння, аналіз та синтез, дедукція та індукція, моделювання наукова абстракція та узагальнення.
Інформаційна база дослідження: нормативно - правові акти, які здійснюють регулювання рекламної діяльності підприємства; науково-методологічні джерела; підручники, наукові статті, монографії; річна фінансова звітність підприємства, установчі документи.