0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві та її ефективність на прикладі АТБ (ID:90313)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 52
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства 1.2. Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства 1.3. Методи дослідження ефективності маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУПЕРМАРКЕТУ «АТБ» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз маркетингових заходів на підприємстві Мережа «АТБ « працює без посередників - товари потрапляють на полиці торгового залу за принципом «виробник-магазин», що забезпечує низьку ціну, свіжість і якість. 2.3. Оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СУПЕРМАРКЕТУ ТОВ «АТБ» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову