0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль і місце маркетингу в банківській діяльності ЗАТ «Агробанк» (ID:92521)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 54
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ 1.1 Особливості маркетингової діяльності у банківській сфері 1.2 Зміст і специфіка банківського маркетингу 1.3 Комплекс банківського маркетингу РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «АГРОБАНК» 2.1 Загальна характеристика ЗАТ «Агробанк» 2.2. Розвиток взаємовідносин ЗАТ «Агробанк» з клієнтами 2.4. Система Клієнт-банк, Іnternet - клієнт-банк Іnternet - виписка по розрахунковому рахунку РОЗДІЛ 3.РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ(НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «АГРОБАНК» 3.1 Нові банківські послуги як засіб удосконалення роботи банку та залучення нових клієнтів 3.2. Сучасний стан українського ринку платіжних карто ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову