0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (ID:525691)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Математика
Сторінок: 85
Рік виконання: 2021
Вартість: 8000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 5 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 8 1.1. Дослідження проблеми впровадження інноваційних технологій 8 1.2 Сутність інноваційних технологій у навчанні 17 1.3 Пріоритети інноваційного навчання у школі 22 1.4 Електронний підручник, його можливості та призначення. 24 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I 29 РОЗДІЛ ІІ. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ 31 2.1Технології інноваційного навчання: загальна характеристика та особливості. 31 2.2Апробація використання інноваційних технологій на уроках математики в закладах загальної середньої освіти 40 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II 46 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РЕАЛІЗАЦІЯ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ 48 3.1 Урок геометрії з впровадженням інноваційних технологій. 48 3.2 Урок Алгебри, зі застосуванням інноваційних технологій. 58 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IIІ 64 ОХОРОНА ПРАЦІ 66 ДОДАТОК А. Розробка уроку алгебри 9 клас з теми «Розв’язування нерівностей другого степеня з однією змінною». 74 ЛІТЕРАТУРА 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Дослідження проблеми впровадження інноваційних технологій Сучасний етап розвитку середньої освіти визначається використанням у навчальному процесі, інтерактивних форм і методів навчання. Для того щоб усі учні долучались до навчального процесу, використовують:"метод проектів". Метод проектів - дозволяє долучити учнів до групових робіт, розв’язання проблемних ситуацій, долучає до самостійної діяльності, розробляє творчий розвиток особистості. Теми для цих проектів - вибирають актуальними та значущими. Одним із популярніших методів вдосконалення навчального процесу, є використання інноваційних технологій. Рівень дидактичних можливостей, дає змогу широко застосовувати комп’ютерних засобів у навчанні. Значення використання електронних підручників, за рахунок впровадження інноваційних технологій. Це дуже впливає на проведення уроків, підвищують зацікавленість до навчання та запам’ятовування ЗСО вивчає мого матеріалу. На сьогодні не існує єдиного підходу до класифікації електронних засобів навчального призначення. Деякі автори розглядають електроні підручники, як комплекс друкованої і електронної книги, як взаємодоповнення одне одного. Особливістю електронних підручників від паперових - є не повне копіювання інформацію, зміст матеріалу доповнює традиційний друкований підручник, а не повністю його копіювати. Друкарський підручник розраховується на певний початковий рівень підготовки і має кінцевий рівень навчання, а електронний підручник може містити матеріал декількох рівнів складності. Електронний підручник має більшу наочним викладанням, він містить: не тільки текст а і й графічну частину, звукову та відеографічну, від звичайного підручника, доповнюється інтерактивними можливостями. Основна перевага електронного підручника в порівнянні з друкованим можливість за допомогою ресурсів Інтернету долучатись до навчання, у будь який зручний час до учня. Залучати учня до активної роботи з навчальним матеріалом, спрямування на саморозвиток учня, надати необхідну інформацію за запитом. Для використання електронних підручників застосовують комп′ютерні технології, для полегшення роботи з інноваційними технологіями. Комп'ютери дають змогу долучатись до занять, у будь який час,згідно розкладу, та використовувати інформацію для саморозвитку, у будь який комфортний час для учня. В системі освіти з’являється таке поняття як інноваційна діяльність. за деякими оцінками авторів є таке поняття: "педагогічна технологія". Педагогічна технологія - це система педагогічних засобів, яка має форми, методи, спрямованість та етапи вирішення будь яких питань. Таке поняття, розглядаючи частіше як знання про педагогічну діяльність, яка представляє собою науку, що пов’язує: навчання та виховання особистості учня, розвинення освіти. Розгляд новітніх технологій та освіти внутрішньої готовності вчителів до серйозної діяльності щодо перетворення, самого себе на кращого вчителя даної дисципліни. Розглядається також впровадження дистанційної освіти. Дистанційна освіта, це в деякій мірі надає переваги перед звичайним очним навчанням. На даний момент у школах - є проблема, як замінити більш стару форму навчання, на більш розвинену. Впровадження інноваційних технологій вимагає особливої уваги. Поширення педагогічних новацій допомагає ефективно вирішувати завдання та саморозвитку творчих здібностей. Дистанційна освіта має: Переваги:  Дає змогу долати географічні обмеження знаходячись вдома.  Долучатись до навчального процесу у будь який час, та знаходити інформацію для подальшого її вивчення.  Саморозвиток учня. І найбільша перевага з'являється:  широкий та гнучкий інструмент дистанційної освіти дає змогу застосовувати технології при очній формі навчання (перевірка домашнього завдання, контроль рівня матеріалу та знань), поєднання заочної форми (консультації в режимі «он-лайн», он-лайн зустрічі)  організація навчання така як (он-лайн тренінги, конференції тощо). З використанням інноваційних засобів ресурси які потрібні для навчання (посібники, підручники, методичний матеріал, план навчального процесу засоби тощо) зберігаються у електронному сховищі з постійним он-лайн-доступом до них. Одними з особливостями сучасних систем є дві організації навчання- інноваційна та традиційна. На цьому шляху, виникає проблема, неготовність вчителів (викладачів) неготовність включатись в роботу з інноваційними технологіями, на це є певні підстави. За прагненням вчителя (педагога) забезпечити максимальну відповідальність на навчально-виховний процес, це призводить до того, що учень використовує як засіб діяльності на рівні з іншими,що передбачені новими технологіями. Аспекти які допомагають впровадження інновацій: Перший - психолого-педагогічна неготовність вчителя (педагога) до інноваційних процес. Другий - немає мотивації та її середовища. Третій – не достатність пропаганди перспективи та педагогічного досвіду. На сьогодні є не менш актуальною темою - дослідження. Дослідження - формує готовність викладачів (педагогів) до інноваційних проектів. Педагоги (викладачі) повинні більше приділяти уваги - саморозвитку та розвитку творчого потенціалу.[1] Необхідно зрозуміти сутність якості освіти, в цих сучасних умовах, змінюючи функції навчального процесу в школі та будь яких закладах освіти. Засвоєння певної кількості знань залишається важливою функцією сучасного навчального процесу,реалізація таких проектів включає певні проблеми: 1) Не чітке виокремлення базових знань, намагаючись засвоїти учнем інформації самостійно. З одного боку це розширює обсяг матеріалу, який має засвоювати учень, що може привести до перевантаження, а з другого - базові знання у другорядній інформації, що негативно впливає на пізнанні і розвитку особистості. 2) Неповна відповідність базових знань, відображених у програмах і підручниках, сучасне досягнення науки. Тому при створенні нових навчальних програм та підручників, окрім інших завдань. І відповідно, цей перехід має до оновленого типу освіти. Перехід до новітнього і 12-річного терміну навчання, має забезпечувати нові виклики сучасного суспільства. Тому разом із засвоюванням знань перед освітою дедалі постає завдання навчити учня самостійно здобувати нові знання та інформацію. У сучасних умовах створюється ще одна функція навчального процесу навчити людину використовувати здобуті знання в практичній діяльності: громадсько-політичній, професійне, побут та інше. Засвоєння учня, інформації часто супроводжується на досягнення мети - успішно скласти іспит або залік. За такий підхід учень і знання найбільше зближується в момент іспиту, але потім швидко і безслідно віддаляються. Освіта має готувати людину до знань. Сучасне життя вимагає,щоб людина і все суспільство діяло на базі здобутих знань. Це відноситься до професіональних, суспільних, політичних діяльностей. Тобто у процесі навчання необхідно не тільки досягати засвоєння учням певних суспільних знань, навіть здійснити їх творче здобуття - необхідно зробити знання органічною складовою особистості, її сутністю. Успішна реалізація української освіти, функції поряд з іншими актуальними перетвореннями дозволяють сформувати людину з інноваційним типом мислення, культури з готовністю до інноваційного типу діяльності, що стане адекватною відповіддю на перехід цивілізації в інноваційний тип розвитку. На діаграмі яка зображена на малюнку, показує витрати на освіту, у різних напрямках. Витрати на загальну середню освіту, складають одну з найбільших вкладів у розвиток середньої освіти, але цього недостатньо. Для забезпечення гарної та якісної освіти в загально-середній школі, вклад потрібно робити і в розвиток викладачів. Створення конференцій, на міжнародному рівні, для покращення залучень, конференції повинні бути в більшій складності безкоштовні. Створення курсів на безкоштовні основі. Залучення вчителів до участі в міжнародних конкурсах та курсах, для саморозвитку та вдосконалення своєї педагогічної діяльності.