0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ТА МЕТОДИ КОРЕКЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ (ID:203241)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ ПОНЯТТЯ КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність корпоративної культури. Формування корпоративної культури підприємства 1.2 Методи корекції (зміни) корпоративної культури підприємства 1.3 Корпоративна культура та особливості її розвитку на підприємствах України. Норми корпоративної культури в Україні РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ПЕПСІКО УКРАЇНА» 2.1 Характеристика діяльності підприємства ТОВ «ПепсіКо Україна» 2.2 Аналіз корпоративної культури ТОВ «ПепсіКо Україна» 2.3 Головні напрями розвитку корпоративної культури на підприємстві ТОВ «ПепсіКо Україна» ВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність даної теми випливає з необхідності створення відповідної концепції та методів формування корпоративної культури організації як основи її сталого розвитку в майбутньому. Важливою умовою такого розвитку є науково обґрунтоване розроблення основних принципів, що визначають її базові вихідні засади. В умовах забезпечення економічного і соціального розвитку розроблення принципів корпоративної культури обумовлене важливістю її впливу на діяльність підприємства. Принципи корпоративної культури повинні відповідати критеріям стабільного та ефективного розвитку підприємства. Впровадження та дотримання принципів корпоративної культури дозволить зробити її могутнім інструментом управління персоналом, забезпечить цілісність організації, створить сприятливі умови для управління підприємством та сприятиме стабільному розвитку корпоративної культури. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Корпоративну культуру як економічне поняття та важливого чинника управління персоналом у своїх наукових працях розглядали такі вітчизняні та зарубіжні вчені та науковці, як: Броницький О.М. [5], Аніщенко В.О. [1], Артеменко М.Г. [2], Шматок Т.Г. [18? 19], Чернишова Т.О. [17], Савчук Л.М. [12] та ін. Метою роботи є визначення сутності корпоративної культури, основних принципів та особливостей її формування та визначення впливу на розвиток організації.