0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тактичне і стратегічне управління корпораціями, як інструмент реалізації потенціалу корпоративного управління (ID:215769)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 75
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………………….………3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТАКТИЧНОГО І СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОРПОРАЦІЯМИ………………………………………………………………6 1.1. Семантика поняття “корпоративне управління” в економічному контексті……………………………………………………………….…..6 1.2. Корпоративна стратегія як основна субстанція стратегічного управління корпоративних утворень……………………………...…..15 1.3. Стратегічні управлінські рішення, тактичні управлінські рішення, оперативні управлінські рішення………………………..….22 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМ КАПІТАЛОМ ТА ВИТРАТАМИ НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ВіЕйБі Банк»…………...….24 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПАТ «ВіЕйБі Банк»…………………………………………………………………………..24 2.2. Формування конкурентного середовища ПАТ «ВіЕйБі Банк» шляхом оптимізації капіталу підприємства………………………………………...….35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВИТРАТ…………………………………………………………………...42 3.1. Банківський маркетинг в моделі оптимізації структури пасивів і активів комерційного банку…………………………………………………....42 3.2. Аналіз ефективності впровадження нової стратегії банківського маркетингу на діяльність ПАТ «ВіЕйБі Банк»……………..………..60 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...……...…………68 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Велика увага до проблематики корпоративного управління зумовлена рядом процесів, що відбуваються в економіці України протягом останніх двадцяти років, зокрема: приватизація державної власності, поява різних форм корпорацій та нових суспільно-виробничих відносин між економічними суб’єктами в процесі діяльності корпорацій. Посилення інтеграційних процесів у національній економіці підсилює необхідність пошуку напрямів підвищення ефективності діяльності корпорацій на основі удосконалення стратегічного управління їх бізнес-процесів. Малі, середні та великі підприємства мають різні масштаби діяльності, ресурсний потенціал та можливості для конкурентної боротьби, а отже, немає єдиного дієвого механізму стратегічного управління, який би однаково ефективно діяв для усіх цих різних за масштабом підприємств. Останнім часом поняття «корпоративне управління» набуло значного поширення. Посилення уваги зумовлено не простим збігом обставин, а перш за все збільшенням кількості акціонерних товариств, їх бажанням розвиватись та необхідністю залучення для цього значних фінансових ресурсів. Все це змушує керівників різних рівнів розвивати цивілізовану практику корпоративного управління. Питання корпоративного управління розглядалися в роботах П.Друкера, Р.Монкса, Н.Міноу, П.Кочрана, С.Вартіка, О.Вакульчик, Д.Задихайло, С.Румянцева, Л.Довгань, В.Пастухова та інших фахівців. Аналіз останніх досліджень свідчить, що серед фахівців немає єдиного погляду щодо суті корпоративного управління. Досить часто під корпоративним управління розуміють загальний менеджмент, стратегічне управління підприємством, організацією тощо. Система корпоративного управління — це організаційна модель, за допомогою якої компанія представляє і захищає інте¬реси своїх інвесторів. Тип застосовуваної моделі залежить від структури компанії, що існує в межах ринкової економіки, і відоб¬ражає сам факт поділу функцій володіння й управління корпо¬рацією. Одне із завдань корпоративного управління — нагляд і кон¬троль за діями управлінського персоналу в умовах, коли функції управління і володіння корпорацією суперечать одна одній че¬рез «розпорошеність» акціонерного капіталу. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблематика корпоративного управління та регу¬лювання діяльності корпорацій достатньо широко розглянута у працях вітчизняних та зарубіжних авторів. У працях таких авторів, як І.Ансофф, В.Геєць, В.Герасимчук, Ф.Вірсема, Ф.Котлєр, О.Кузьмін, Є.Крикавський, Н.Куденко, Ж.-Ж.Ламбен, М.Мак-Дональд, Г.Мінцберг, М.Окландер, А.Павленко, М.Портер, К.Прахалад, Г.Хамел, Ф.Хміль розглянуті питання формування принципів стратегічного управління, класифікації стратегій підприємства, методичних підходів до формування та реалізації стратегій. Питання оцінювання ефективності корпоративного управління було розгляну¬то у роботах таких фахівців, як: М.В.Басовська, Л.Е.Басовський, С.А.Бороненкова, О.І.Гадзевич, О.Д.Заруба, А.В.Каліна, В.В.Ковальов, Н.П.Любушкін, В.О.Мец, Е.В.Негашєв, А.І.Стрілець, А.Д.Шеремет.