0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-план Кальянного клубу (ID:528850)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 12
Рік виконання: 2019
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
1. Резюме проекта 2. Характеристика підприємства 3. Аналіз конкурентів 4. Організаційний план 5. План виробництва 6. Маркетинговий план 7. Фінансовий план 8. Правове забезпечення 9. Аналіз ризиків бізнесу
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Резюме проекта Мета проекту - відкриття кальянної в місті Бородянка для організації комфортного місця для дозвілля городян віком від 18 років і отримання прибутку. У бізнес-плані проаналізовано основні концепції кальянних, представлених в місті, як варіант для відкриття запропонована власна концепція закладу. ... 2. Характеристика підприємства Метою проекту є відкриття кальянної в місті Бородянка для організації місця для дозвілля громадян і отримання прибутку. Кальянна являтиме собою заклад, де основною послугою є оренда кальяну і куріння через кальян тютюну і безнікотинових сумішей. 3. Аналіз конкурентів В якості прямих конкурентів в місті Бородянка можна виділити 2 заклади. Один з них кальянна, інший заклад – караоке-бар, де також можна посмакувати кальяном (детальний аналіз конкурентів див. в табл. 1 даного бізнес-плану). В одному із даних закладів, крім кальянного меню та напоїв, можна зустріти їжу. 4. Організаційний план Підготовчий період з відкриття кальянної складе 4 місяці і включить в себе: .... 5. План виробництва Кальянний клуб буде розташований на одній з центральних вулиць міста Бородянка. Заклад працюватиме щодня. ..... Повний перелік необхідного обладнання та приблизні розцінки наведені в Таблиці 2. 6. Маркетинговий план Основними клієнтами кальяну, як правило, є молоді люди у віці від 18 до 35 років. Варто відзначити, що кальян користується популярністю як у курців, так і некурців. Тому ..... 7. Фінансовий план Інвестиції в проект становитимуть ххххх 8. Правове забезпечення На сьогоднішній день робота кальянних закладів ускладнюється забороною на куріння в громадських місцях, місцях громадського харчування, кафе, ресторанах та інших закладах. Код КВЕД для організації кальянної – хххх 9. Аналіз ризиків бізнесу В процесі діяльності кальянна може зіткнутися з певними ризиками, які необхідно враховувати на етапі планування. Їх оцінка і заходи щодо запобігання описані в Таблиці 5.