0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління збутовою діяльністю на ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод „Оскар“» (ID:530574)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 66
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП..............................................................................................................................3 РОЗДІЛ І: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА....5 1.1. Принципи та функції управління збутовою діяльністю ....................................5 1.2. Основні елементи процесу управління збутовою діяльністю підприємства.. 12 1.3. Методи оцінки ефективності збутової діяльності підприємства .................... 18 РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА : ПРИВАТНЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МОРШИНСЬКИЙ ЗАВОД МIНЕРАЛЬНИХ ВОД "ОСКАР"......................................................................................................................... 26 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства ................................... 26 2.2. Аналіз фінансово-економічного стану................................................................ 30 2.3. Аналіз збутової діяльності підприємства з використанням методу SWOTаналізу.......................................................................................................................... 38 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ................................................................................ 43 3.1. Обґрунтування стратегічних рішень удосконалення збутової діяльності підприємства ............................................................................................................... 43 3.2. Вдосконалення маркетингової стратегії як чинника зростання ефективності управління збутовою діяльністю підприємства ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» ........................................................................................... 50 ВИСНОВКИ ................................................................................................................... 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ................................................................ 59 ДОДАТКИ ...................................................................................................................... 63
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Одним із найважливіших напрямів удосконалення управлінської діяльності є оцінка ефективності всіх заходів по просуванню продукції до споживачів. Відомості про результативність системи управління продукції підприємства дозволяють аналізувати та співставляти показники її функціонування, вчасного реагування на дієвість кожного з елементів системи, виявляти резерви покращення роботи відповідних підрозділів фірми, здійснювати вплив на систему маркетингу суб'єкта господарювання в цілому. Для визначення ефективності роботи кожного структурного підрозділу використовують дані про виконання конкретних завдань і piвень досягнення поставлених перед ними цілей. Практичним результатом удосконалення системи управління може бути зниження витрат на управління, яке досягається за рахунок скорочення чисельності працівників апарату управління і підвищення продуктивності праці. З кожним роком гігантський завод мінеральних вод випускає все більше продукції, а кількість споживачів зростає, відповідно покращується діяльність маркетингової служби на підприємстві. Проте необхідні нові ідеї та засоби покращення для завоювання ринку великим гігантом виробництва мінеральних вод. Варто зауважити, що ринок мінеральної води доступний та прибутковий, мінеральна вода в надрах практично безкоштовна, природно чиста і корисна для здоров'я людини. 1з огляду на вище наведене тема дослідження є актуальною. Управління збутом в умовах зовнішнього та внутрішнього середовища, яке швидко змінюється, обумовлює необхідність вдосконалення та постійне впровадження змін збутової політики. Останню можна визначити як багатоаспектний управлінський процес, спрямований на забезпечення ефективного збуту підприємства у довгостроковій перспективі в умовах мінливості зовнішнього середовища. Правильна організація управління збутом і своєчасне впровадження збутових стратегій можуть забезпечити підприємству стійкі позиції на ринку й активізувати його діяльність. Мета і задачі дослідження. Мета магістерської роботи полягає в