0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління конфліктами в організації (ID:626242)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 40
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНФЛІКТІВ 4 1.1 Сутність, структура та причина конфліктів в організації 4 1.2 Управління конфліктами в організації: підходи до вирішення та профілактики 7 РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ «ПІВНІЧНИЙ ВЕДМІДЬ» 13 2.1 Загальна характеристика організації ТОВ «ПІВНІЧНИЙ ВЕДМІДЬ» 13 2.2 Управління конфліктними ситуаціями в організації ТОВ «ПІВНІЧНИЙ ВЕДМІДЬ» 17 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ КОНФЛІКТІВ 25 3.1 Заходи профілактики конфліктів на підприємстві 25 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Конфлікти відіграють важливу роль в житті людей, народів і країн. У XIX і ХХ ст. проблема конфліктів стала предметом вивчення соціологів. По суті справи, в рамках соціології склався спеціальний напрям, який нині значиться як «соціологія конфлікту». Вирішення конфлікту є найскладнішим завданням для його учасників, який вимагає прояву творчості. Саме міжособистісний рівень, перш за все, вимагає вникнути в психологічну сутність протиріч між сторонами, які конфліктують, не віддаючи переваги тому чи іншому опоненту. У багатьох ситуаціях конфлікт допомагає виявити все розмаїття точок зору, дає додаткову інформацію, допомагає виявити більше число альтернатив або проблем, що робить процес прийняття рішення більш ефективним. Роль конфлікту, в основному, залежить від того, наскільки ефективно ним керують. Щоб управляти конфліктом, необхідно розуміти причини виникнення конфліктної ситуації. Занадто часто керівники вважають, що основною причиною конфлікту є зіткнення особистостей, проте на практиці це виявляється зовсім не так. Тому вивчення соціально-психологічних механізмів конфліктів в організації, від причин їх виникнення до успішного вирішення, було і залишається актуальним. Отже, мета даної курсової роботи - розглянути конфлікти і управління ними. Об'єктом дослідження є відносини між суб'єктами, які можуть призвести до конфліктної ситуації. Предметом дослідження виступають причини і процес протікання конфліктів. Поставлена мета зумовила необхідність вирішення ряду взаємопов'язаних завдань: - розглянути сутність поняття «конфлікт», його види та причини; - охарактеризувати управління конфліктами в організації; - проаналізувати причини і динаміку виникнення конфліктів; - дослідити підходи до вирішення та управління конфліктами в організації ТОВ «Північний ведмідь»; - надати рекомендації щодо профілактики конфліктів. Методи дослідження - аналіз, тестування, зіставлення, узагальнення. Інформаційна база дослідження. Дослідження проводилось на базі ТОВ "ПІВНІЧНИЙ ВЕДМІДЬ". Практичне значення отриманих результатів. Практичне значення результатів дослідження полягає в формуванні та організуванні заходів запобігання та розв‘язання управлінських конфліктів та наданні рекомендацій щодо їх запобіганні. Структура роботи: вступ, основна частина, висновок, список літератури, додаток. Обсяг роботи: сторінка друкованого тексту. Список використаної літератури містить 26 джерел.