0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія міжнародної діяльності (ID:626863)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 78
Рік виконання: 2019
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ІП «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА» 6 1.1. Аналіз показників виробничо-господарської діяльності іп «кока-кола беверіджиз україна» 6 1.2. Аналіз міжнародної економічної діяльності іп «кока-кола беверіджис україна». 15 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СПРИЯТЛИВОСТІ СЕРЕДОВИЩА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 21 2.1. Оцінка сприятливості середовища міжнародного бізнесу з використанням індексного методу 21 2.2. Обґрунтування рішення щодо приймаючої країни 28 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІП «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИС УКРАЇНА» 33 3.1. Рекомендації щодо розробки стратегії міжнародної діяльності іп «кока-кола беверіджис україна» 33 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 37 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ: 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Процес інтернаціоналізації та глобалізації світової економіки веде до глибоких змін у підприємницькому секторі, перегляду стратегії розвитку для більшості підприємств. Зміни, що відбуваються в навколишньому середовищі, політичній та економічній системах у XXI столітті, позначаються на взаємодіях компаній на міжнародних ринках. Багато фірм, які ще десять років тому цілком впевнено почувалися в межах національних кордонів, починають стикатися зі зростаючою конкуренцією, усвідомлюють можливості та виклики міжнародної економіки, намагаються шукати нові каталізатори росту на світовому ринку. Сьогодні вихід на зовнішні ринки є об'єктивною необхідністю для багатьох фірм. Актуальність даної теми визначає вищесказане. В умовах глобалізації та інтернаціоналізації світової економіки дуже важливим показником діяльності підприємства є наявність зовнішньоекономічної діяльності. Разом з тим, з кожним роком вихід на міжнародні ринки ускладнюється, що пов'язано в першу чергу зі зростаючою конкуренцією на світових товарних ринках. Темою дипломного проекту є аналіз ТНК в міжнародному бізнесі.