0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практичне завдання Ситуація для медіації (ID:708706)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 1
Рік виконання: 2023
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Без плану та літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ситуація – клієнт, в котрого в домі проводився дизайнерський ремонт під ключ, приніс до офісу компанії, заяву про те, що один з робітників зіпсував його особисті речі. Робітник при цьому заперечує ці слова власника житла, наголошуючи на тому, що ці речі були зіпсуті до ремонту. 1. Конфлікт цієї ситуації полягає в тому, що клієнт звинувачує компанію, в не доброчесності та вимагає морального та грошового відшкодування. Однин з працівників, котрий працює в компанії не один рік, заперечує причетність його особисто та компанії до цього. Існує вірогідність в тому, що клієнт говорить не правду та вимагає сатисфакції не справедливо. Керівнику підприємства потрібно докладно розібратися в цій ситуації, адже це може допровадити навіть до судового позову. З одного боку, якщо клієнт обманює, то покладена відповідальність не працівника буде не справедливою і може зіпсувати з ним стосунки.