0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Місце Пакистану на світових ринках товарів та послуг (ID:392741)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 38
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 1. Місце Пакистану на світовому ринку паливно-енергетичних товарів 2. Місце Пакистану на світовому ринку руд і металів 3. Місце Пакистану на світовому ринку хімічних товарів 4. Місце Пакистану на світовому ринку лісових товарів 5. Місце Пакистану на світовому ринку машин та обладнання 6. Місце Пакистану на світовому ринку товарів легкої промисловості 7. Місце Пакистану на світовому ринку продовольчих товарів Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пакистан – аграрна країна з промисловістю, що розвивається. Торговельні зв’язки з іноземними країнами мають вагоме значення для сучасної економіки Пакистану, особливо для обробної промисловості та товарного сільськогосподарського виробництва. Основними галузями промисловості є металообробна, машинобудівна, хімічна та нафтохімічна, текстильна, кустарні промисли. Починаючи з 2012 року Пакистан переживає не найкращі часи через негативне сальдо зовнішньоторговельного балансу (імпорт перевищує експорт). Варто відмітити, що протягом декількох років Пакистан суттєво змінив курс зовнішньої торгівлі. Якщо раніше половина товарів (47%) вивозилась із країни на традиційні ринки, а саме в США, ОАЕ, Німеччину, Гонконг, Великобританію, то з 2012 року для цих країн в пакистанському експорті склала вже лише 35%. Поступово зросла торгівля з Китаєм, Індією, Бангладеш, країнами Південно-Східної Азії (в першу чергу з Малайзією). Об’єм товарообороту з Афганістаном складає зараз 2,5 млрд. дол., тобто 10% всього пакистанського експорту. Але, на жаль, зміна географічного курсу у зовнішній торгівлі поки що не привели до адекватного зросту пакистанського експорту чи хоча б загальмували постійний зріст імпорту з ціллю зниження зростаючого зовнішньоторговельного дефіциту [1]. Пакистан, як і багато інших країн, є стратегічно вигідним партнером на світовому ринку, тому слід детальніше вивчити місце цієї країни на світових тенденціях зовнішньоекономічної діяльності. Саме тому дана тема є актуальною. Мета роботи: розглянути і визначити місце Пакистану на світових ринках 2011 – 2016 років. Об’єкт роботи: країна Пакистан. Предмет робити: розгляд основних тенденції Пакистану на світових ринках та його місце на них.