Зразок роботи
Розділ 1. Розвиток зовнішньої торгівлі Швеції
Обсяги зовнішньої торгівлі Швеції (в розрізі експорту та імпорту товарів та послуг) за 2018-2020 роки наведені в таблиці 1.
Аналіз даних засвідчив, що частки Швеції у світовому експорті та імпорті становлять близько 1% і за 2018-2020 роки вони зростали.
Складено за даними табл.1.
Темпи зростання зовнішньої торгівлі та ВВП Швеції у порівнянні зі світовими тенденціями за 2018-2020 роки наведені в таблиці 2.
Складено за даними табл.2.
Динаміка експорту та імпорту у порівнянні з динамікою ВВП та світовими тенденціями засвідчила таке:
• обсяги експорту та імпорту Швеції у 2019 році впали на 1,6% та 3,6%, відповідно, при тому що ВВП Швеції впав на 4,4%, тоді як світовий ВВП зріс на 1,5%;
• обсяги експорту та імпорту Швеції у 2020 році впали на 4,5% та 6,6%, відповідно, тоді як ВВП Швеції зріс на 1,2%, а світовий ВВП впав на майже 3%;
• темпи падіння обсягів зовнішньої торгівлі Швеції суттєво нижчі, ніж темпи падіння світової зовнішньої торгівлі.
Значення показників зовнішньоторговельного сектора, ВВП та населення Швеції та її основних партнерів у 2018-2020 роках представлені в таблиці 3.
Динаміка частки експорту у ВВП Швеції характеризується зростанням на 2,9% у 2019 році (серед партнерів зростання відбулося лише у Данії на 3,8%) та падінням на 5,6% у 2020 році (зростання відбулося лише в Китаї на 0,5%).
Динаміка частки імпорту у ВВП Швеції характеризується зростанням на 0,8% у 2019 році (серед партнерів зростання відбулося у Норвегії на 6,6% та Данії на 1,1%) та падінням на 7,7% у 2020 році (найбільше від’ємне значення показника серед партнерів).
Обсяг експорту Швеції на душу населення у 2019 році скоротився на 2,2% (серед торгових партнерів лише в Данії та США цей показник зріс на 1,5% та 0,23%, відповідно), у 2020 році – на 4,2% (серед торгових партнерів лише в США цей показник зріс на 2,8%).
Обсяг імпорту Швеції на душу населення у 2019 році скоротився на 4,3% (є найбільшим від’ємним значенням серед торгових партнерів), у 2020 році – на 6,4% (є середнім значенням серед торгових партнерів).
ЗВІТ АНТИПЛАГІАТУ 92%.